Linguodidactica, 2024, tom XXVIII
: [18]
Strona glówna kolekcji
Zobacz statystyki
Spis treści/Content
- Elżbieta Awramiuk, Michał Citko
Fonetyka i fonologia na studiach polonistycznych – od diagnozy potrzeb studenta do refleksji metodycznych - Joanna Cholewa
Les métaphores spatiales du verbe arriver sont-elles présentes dans ses équivalents polonais? Étude basée sur un corpus parallèle - Irena Chowańska-Szczurowska
Использование мультипликационных фильмов на занятиях по практике русской речи в польскоязычной аудитории - Angela Espinosa Ruiz
Game-Based Learning: A Practical Case with the Video Game Beholder in the B2.1 Russian Language Classroom - Milan Ferenčík
Understanding Multilingualism of/in Globalized Public Semioscapes: A Course Proposal - Наталия Грушина
Искусственный интеллект и оценка письменных работ студентов - Elżbieta A. Jurkowska, Ewa Gorlewska
Uproszczone lektury staropolskie. Uwspółcześnione wydanie wybranych utworów dawnej literatury polskiej – projekt monografii wspierającej kształcenie literackie i językowe - Marek Wiśniewski, Iwona Kaproń-Charzyńska
Morfologia w kształceniu polonistycznym – wybrane problemy teoretyczne - Radosław Kucharczyk, Krystyna Szymankiewicz
Zmieniający się profil studentów filologii romańskiej i nowe wyzwania dydaktyczne – przypadek studentów 1. roku w Instytucie Romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego - Karolina Makowska
Analiza kolokacji w cyklu książeczek dla dzieci o Puciu autorstwa Marty Galewskiej-Kustry – ujęcie jakościowo-ilościowe - Dorota Muszyńska-Wolny
„Następstwa działania prawa sylab otwartych” jako temat zajęć z przedmiotu historia języka rosyjskiego – z doświadczeń dydaktyka - Ingrid Petkova
Inclusive Language in Language Classes - Ivana Poulíková, Andrea Kóňová, Ivan Haringa
Developing Critical Thinking through Reading Comprehension - Anna Sańczyk-Cruz
The Applicability of the GELT Framework in an Applied Linguistics Course - Joanna Szerszunowicz
Potencjał konotacyjny leksemów cebula i cipolla w języku polskim i włoskim. Analiza porównawcza - Anna Szuchalska
Lęk językowy jako aspekt komunikacji ustnej w języku angielskim wśród studentów filologii - Robert Szymula
Leksemy z wtórnym znaczeniem metaforycznym (domena źródłowa WOJNA) w rosyjskojęzycznej prasie łotewskiej - Marzanna Karolczuk, Anna Romanik
15th International Conference of Education, Research and Innovation – ICERI2022, Sewilla (Hiszpania), 7–9 Listopada 2022
SPRAWOZDANIA
Przeglądaj
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 18 z 18
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 18 z 18