REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Linguodidactica, 2024, tom XXVIII : [18]
Strona glówna kolekcji Zobacz statystyki

Spis treści/Content

  1. Elżbieta Awramiuk, Michał Citko
    Fonetyka i fonologia na studiach polonistycznych – od diagnozy potrzeb studenta do refleksji metodycznych
  2. Joanna Cholewa
    Les métaphores spatiales du verbe arriver sont-elles présentes dans ses équivalents polonais? Étude basée sur un corpus parallèle
  3. Irena Chowańska-Szczurowska
    Использование мультипликационных фильмов на занятиях по практике русской речи в польскоязычной аудитории
  4. Angela Espinosa Ruiz
    Game-Based Learning: A Practical Case with the Video Game Beholder in the B2.1 Russian Language Classroom
  5. Milan Ferenčík
    Understanding Multilingualism of/in Globalized Public Semioscapes: A Course Proposal
  6. Наталия Грушина
    Искусственный интеллект и оценка письменных работ студентов
  7. Elżbieta A. Jurkowska, Ewa Gorlewska
    Uproszczone lektury staropolskie. Uwspółcześnione wydanie wybranych utworów dawnej literatury polskiej – projekt monografii wspierającej kształcenie literackie i językowe
  8. Marek Wiśniewski, Iwona Kaproń-Charzyńska
    Morfologia w kształceniu polonistycznym – wybrane problemy teoretyczne
  9. Radosław Kucharczyk, Krystyna Szymankiewicz
    Zmieniający się profil studentów filologii romańskiej i nowe wyzwania dydaktyczne – przypadek studentów 1. roku w Instytucie Romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego
  10. Karolina Makowska
    Analiza kolokacji w cyklu książeczek dla dzieci o Puciu autorstwa Marty Galewskiej-Kustry – ujęcie jakościowo-ilościowe
  11. Dorota Muszyńska-Wolny
    „Następstwa działania prawa sylab otwartych” jako temat zajęć z przedmiotu historia języka rosyjskiego – z doświadczeń dydaktyka
  12. Ingrid Petkova
    Inclusive Language in Language Classes
  13. Ivana Poulíková, Andrea Kóňová, Ivan Haringa
    Developing Critical Thinking through Reading Comprehension
  14. Anna Sańczyk-Cruz
    The Applicability of the GELT Framework in an Applied Linguistics Course
  15. Joanna Szerszunowicz
    Potencjał konotacyjny leksemów cebula i cipolla w języku polskim i włoskim. Analiza porównawcza
  16. Anna Szuchalska
    Lęk językowy jako aspekt komunikacji ustnej w języku angielskim wśród studentów filologii
  17. Robert Szymula
    Leksemy z wtórnym znaczeniem metaforycznym (domena źródłowa WOJNA) w rosyjskojęzycznej prasie łotewskiej

  18. SPRAWOZDANIA

  19. Marzanna Karolczuk, Anna Romanik
    15th International Conference of Education, Research and Innovation – ICERI2022, Sewilla (Hiszpania), 7–9 Listopada 2022

Przeglądaj
Zapisz się do tej kolekcji aby otrzymywać codzienne informacje o nowych dodatkach. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 18 z 18
Data wydaniaTytułAutor(rzy)PromotorRedaktor(rzy)
202415th International Conference of Education, Research and Innovation – ICERI2022, Sewilla (Hiszpania), 7–9 Listopada 2022Karolczuk, Marzanna; Romanik, Anna--
2024Leksemy z wtórnym znaczeniem metaforycznym (domena źródłowa WOJNA) w rosyjskojęzycznej prasie łotewskiejSzymula, Robert--
2024Lęk językowy jako aspekt komunikacji ustnej w języku angielskim wśród studentów filologiiSzuchalska, Anna--
2024Potencjał konotacyjny leksemów cebula i cipolla w języku polskim i włoskim. Analiza porównawczaSzerszunowicz, Joanna--
2024The Applicability of the GELT Framework in an Applied Linguistics CourseSańczyk-Cruz, Anna--
2024Developing Critical Thinking through Reading ComprehensionPoulíková, Ivana; Kóňová, Andrea; Haringa, Ivan--
2024Inclusive Language in Language ClassesPetkova, Ingrid--
2024„Następstwa działania prawa sylab otwartych” jako temat zajęć z przedmiotu historia języka rosyjskiego – z doświadczeń dydaktykaMuszyńska-Wolny, Dorota--
2024Analiza kolokacji w cyklu książeczek dla dzieci o Puciu autorstwa Marty Galewskiej-Kustry – ujęcie jakościowo-ilościoweMakowska, Karolina--
2024Zmieniający się profil studentów filologii romańskiej i nowe wyzwania dydaktyczne – przypadek studentów 1. roku w Instytucie Romanistyki Uniwersytetu WarszawskiegoKucharczyk, Radosław; Szymankiewicz, Krystyna--
2024Morfologia w kształceniu polonistycznym – wybrane problemy teoretyczneWiśniewski, Marek; Kaproń-Charzyńska, Iwona--
2024Uproszczone lektury staropolskie. Uwspółcześnione wydanie wybranych utworów dawnej literatury polskiej – projekt monografii wspierającej kształcenie literackie i językoweJurkowska, Elżbieta A.; Gorlewska, Ewa--
2024Искусственный интеллект и оценка письменных работ студентовГрушина, Наталия--
2024Understanding Multilingualism of/in Globalized Public Semioscapes: A Course ProposalFerenčík, Milan--
2024Game-Based Learning: A Practical Case with the Video Game Beholder in the B2.1 Russian Language ClassroomEspinosa Ruiz, Angela--
2024Использование мультипликационных фильмов на занятиях по практике русской речи в польскоязычной аудиторииChowańska-Szczurowska, Irena--
2024Les métaphores spatiales du verbe arriver sont-elles présentes dans ses équivalents polonais? Étude basée sur un corpus parallèleCholewa, Joanna--
2024Fonetyka i fonologia na studiach polonistycznych – od diagnozy potrzeb studenta do refleksji metodycznychAwramiuk, Elżbieta; Citko, Michał--
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 18 z 18