REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Linguodidactica, 2019, tom XXIII : [18]
Strona glówna kolekcji Zobacz statystyki

Spis treści/Content

  1. Elżbieta Bogdanowicz
    Nazwiska jako świadectwo wielokulturowości Podlasia
  2. Agnieszka Dudzik, Agnieszka Dzięcioł-Pędich, Joanna Kic-Drgas
    ESP testing in the eyes of Polish tertiary teachers
  3. Ewa Dźwierzyńska
    Wpływ rozwoju pamięci dzieci w młodszym wieku szkolnym na organizację nauki języka obcego
  4. Katarzyna Grabowska
    Cerkiewnosłowianizmy fonetyczne i słowotwórcze w I redakcji latopisów białorusko-litewskich (na przykładzie Latopisu Akademickiego i Kroniki supraskiej)
  5. Anna Maria Harbig
    Die diskursiven Strategien der habsburgischen Sprachpolitik in der Spätaufklärung – am Beispiel der galizischen Volksschulen
  6. Марина Геннадьевна Гец
    Развитие основ допрофильной подготовки и профильного обучения на примере языкового образования
  7. Marzanna Karolczuk
    O znajomości polskich i rosyjskich frazeologizmów przez uczniów polskich szkół
  8. Anna Kizińska
    Translation methods for dealing with the incongruity of criminal law terms in the Polish and British legal systems – a case study
  9. Elwira Lewandowska, Krzysztof Polok
    Nauczanie Lingua Franca English – nauczanie niemożliwego?
  10. Eugenia Maksimowicz
    Особенности библейских фразеологизмов в заголовках современных российских масс-медиа
  11. Wioletta A. Piegzik
    L’intuition linguistique et le raisonnement par analogie dans l’apprentissage-acquisition d’une langue étrangère
  12. Katarzyna Sowa-Bacia
    Deutsch und Englisch als Fremdsprachen an ausgewählten Kindergärten in Polen. Methodische Fehlgriffe?
  13. Eva Stradiotová, Radoslav Štefančík
    Using weblogs in teaching
  14. Konrad Kazimierz Szamryk
    Nazwy krajów i narodowości w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego na poziomie elementarnym
  15. Мирослава Вiкторiвна Шевченко, Olga Anchimiuk
    Lingwodydaktyczny aspekt opisu intonacyjnego systemu języka ukraińskiego
  16. Robert Szymula
    Obraz Łotwy i Łotyszy w polskich tygodnikach opinii
  17. Aleksander Wiater
    Pomiar i ocena sprawności mówienia z perspektywy badań językoznawstwa stosowanego

  18. RECENZJE

  19. Dominika Bartosik
    Stefano Rastelli, Introduzione alla glottodidattica sperimentale, il Mulino, Bologna 2019

Przeglądaj
Zapisz się do tej kolekcji aby otrzymywać codzienne informacje o nowych dodatkach. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 18 z 18
Data wydaniaTytułAutor(rzy)PromotorRedaktor(rzy)
2019Stefano Rastelli, Introduzione alla glottodidattica sperimentale, il Mulino, Bologna 2019Bartosik, Dominika--
2019Pomiar i ocena sprawności mówienia z perspektywy badań językoznawstwa stosowanegoWiater, Aleksander--
2019Obraz Łotwy i Łotyszy w polskich tygodnikach opiniiSzymula, Robert--
2019Lingwodydaktyczny aspekt opisu intonacyjnego systemu języka ukraińskiegoШевченко, Мирослава Вiкторiвна; Anchimiuk, Olga--
2019Nazwy krajów i narodowości w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego na poziomie elementarnymSzamryk, Konrad Kazimierz--
2019Using weblogs in teachingStradiotová, Eva; Štefančík, Radoslav--
2019Deutsch und Englisch als Fremdsprachen an ausgewählten Kindergärten in Polen. Methodische Fehlgriffe?Sowa-Bacia, Katarzyna--
2019L’intuition linguistique et le raisonnement par analogie dans l’apprentissage-acquisition d’une langue étrangèrePiegzik, Wioletta A.--
2019Особенности библейских фразеологизмов в заголовках современных российских масс-медиаMaksimowicz, Eugenia--
2019Nauczanie Lingua Franca English – nauczanie niemożliwego?Lewandowska, Elwira; Polok, Krzysztof--
2019Translation methods for dealing with the incongruity of criminal law terms in the Polish and British legal systems – a case studyKizińska, Anna--
2019Развитие основ допрофильной подготовки и профильного обучения на примере языкового образованияГец, Марина Геннадьевна--
2019Die diskursiven Strategien der habsburgischen Sprachpolitik in der Spätaufklärung – am Beispiel der galizischen VolksschulenHarbig, Anna Maria--
2019O znajomości polskich i rosyjskich frazeologizmów przez uczniów polskich szkółKarolczuk, Marzanna--
2019Cerkiewnosłowianizmy fonetyczne i słowotwórcze w I redakcji latopisów białorusko-litewskich (na przykładzie Latopisu Akademickiego i Kroniki supraskiej)Grabowska, Katarzyna--
2019Wpływ rozwoju pamięci dzieci w młodszym wieku szkolnym na organizację nauki języka obcegoDźwierzyńska, Ewa--
2019ESP testing in the eyes of Polish tertiary teachersDudzik, Agnieszka; Dzięcioł-Pędich, Agnieszka; Kic-Drgas, Joanna--
2019Nazwiska jako świadectwo wielokulturowości PodlasiaBogdanowicz, Elżbieta--
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 18 z 18