Linguodidactica, 2019, tom XXIII
: [18]
Strona glówna kolekcji
Zobacz statystyki
Spis treści/Content
- Elżbieta Bogdanowicz
Nazwiska jako świadectwo wielokulturowości Podlasia - Agnieszka Dudzik, Agnieszka Dzięcioł-Pędich, Joanna Kic-Drgas
ESP testing in the eyes of Polish tertiary teachers - Ewa Dźwierzyńska
Wpływ rozwoju pamięci dzieci w młodszym wieku szkolnym na organizację nauki języka obcego - Katarzyna Grabowska
Cerkiewnosłowianizmy fonetyczne i słowotwórcze w I redakcji latopisów białorusko-litewskich (na przykładzie Latopisu Akademickiego i Kroniki supraskiej) - Anna Maria Harbig
Die diskursiven Strategien der habsburgischen Sprachpolitik in der Spätaufklärung – am Beispiel der galizischen Volksschulen - Марина Геннадьевна Гец
Развитие основ допрофильной подготовки и профильного обучения на примере языкового образования - Marzanna Karolczuk
O znajomości polskich i rosyjskich frazeologizmów przez uczniów polskich szkół - Anna Kizińska
Translation methods for dealing with the incongruity of criminal law terms in the Polish and British legal systems – a case study - Elwira Lewandowska, Krzysztof Polok
Nauczanie Lingua Franca English – nauczanie niemożliwego? - Eugenia Maksimowicz
Особенности библейских фразеологизмов в заголовках современных российских масс-медиа - Wioletta A. Piegzik
L’intuition linguistique et le raisonnement par analogie dans l’apprentissage-acquisition d’une langue étrangère - Katarzyna Sowa-Bacia
Deutsch und Englisch als Fremdsprachen an ausgewählten Kindergärten in Polen. Methodische Fehlgriffe? - Eva Stradiotová, Radoslav Štefančík
Using weblogs in teaching - Konrad Kazimierz Szamryk
Nazwy krajów i narodowości w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego na poziomie elementarnym - Мирослава Вiкторiвна Шевченко, Olga Anchimiuk
Lingwodydaktyczny aspekt opisu intonacyjnego systemu języka ukraińskiego - Robert Szymula
Obraz Łotwy i Łotyszy w polskich tygodnikach opinii - Aleksander Wiater
Pomiar i ocena sprawności mówienia z perspektywy badań językoznawstwa stosowanego - Dominika Bartosik
Stefano Rastelli, Introduzione alla glottodidattica sperimentale, il Mulino, Bologna 2019
RECENZJE
Przeglądaj
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 18 z 18
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 18 z 18