Linguodidactica, 2017, tom XXI
: [23]
Strona glówna kolekcji
Zobacz statystyki
Spis treści/Content
- Wstęp
Problematyka materiałów zamieszczonych w roczniku „Linguodidactica” dotyczy szeroko rozumianych zagadnień związanych z metodyką nauczania i uczenia się języków obcych oraz z problemami językoznawczymi. Są to zarówno opracowania z zakresu konfrontacji różnych poziomów języka, jak i artykuły, mające charakter praktyczny. Odzwierciedlają one najnowsze tendencje w lingwistycznym paradygmacie XXI wieku oraz interdyscyplinarną interpretację problematyki metodycznej. - Olga Anchimiuk
Роль песен и стихотворений на занятиях по РКИ с польскими студентами - Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska
Grupa uczniowska na lekcji języka angielskiego – wyzwanie dla nauczyciela - Magdalena Białek
Potencjał komunikacyjny podręczników do nauki języka obcego na przykładzie języka niemieckiego - Izabela Bieńkowska, Krzysztof Polok
Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach (nie tylko) języka obcego - Bożena Bolesta-Wrona
Некоторые осебенности номинации часов на основе ойконимов - Renata Botwina
Learning teaching or how to motivate students to learn foreign languages - Urszula Gnyś
Błędy ortograficzne wynikające z interferencji językowej w pracach pisemnych polskojęzycznych studentów italianistyki - Katarzyna Grabowska
Cerkiewnosłowianizmy leksykalne w wybranych latopisach białorusko-litewskich - Ewelina Jasińska-Grabowska
Typy odpowiedniości leksykalnych na przykładzie terminologii fitosanitarnej - Anna Kizińska
English equivalents of the Polish term “zarządca spadku nieobjętego” - Barbara Kołodziejczak, Iwona Mokwa-Tarnowska, Magdalena Roszak
Autentyczność na zajęciach zwiększających kompetencje w użyciu specjalistycznego języka angielskiego - Ewa Lewicka-Mroczek, Edyta Wajda
Use of the first language in the EFL classroom as viewed by English philology students - Sylwia Łuszczyńska
Réduction de l’anxiété de grammaire selon Bill VanPatten et William R. Glass - Eugenia Maksimowicz
Эмоционально-экспрессивные оттенки значений библейских фразеологизмов в российской литературе и публицистике - Krystyna Mihułka, Joanna Chojnacka-Gärtner
Forschungsbericht zum Profil eines „guten” Fremdsprachenlehrers am Gymnasium - Наталья Николаевна Нижнева, Надежда Леонидовна Нижнева-Ксенофонтова, Владислав Анатольевич Ксенофонтов
Педагогическое взаимодействие: условия эффективности - Marcin Szwed
Zagrożenia wynikające z popularyzacji narzędzi do tłumaczenia wspomaganego komputerowo w dydaktyce przekładu - Justyna Wiśniewska
Akt prośby w podręczniku do nauki języka portugalskiego jako obcego Português XXI 1 - Joanna Wrona
Лексикон польского пограничника (об источниках терминосистемы пограничной службы) - Halina Zając-Knapik
Przezwyciężanie interferencji języka ojczystego w kształceniu językowym studentów filologii rosyjskiej - Jolanta Rogucka
Ilustrowany słownik rosyjsko-polski, A. Gavira (red.), przekład: Tadeusz Woźniak Katarzyna Buczek - Halina Zając-Knapik
Anna Wrzesińska, ОТ А ДО Я. 2. Kurs języka rosyjskiego: dla osób dorosłych rozpoczynających naukę na poziomie A2/B1 - Jan Zaniewski
Лада Ксенофонтова, СИСТЕМА
RECENZJE
Przeglądaj
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 20 z 23
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 20 z 23