REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Linguodidactica, 2017, tom XXI : [23]
Strona glówna kolekcji Zobacz statystyki

Spis treści/Content

  1. Wstęp

    Problematyka materiałów zamieszczonych w roczniku „Linguodidactica” dotyczy szeroko rozumianych zagadnień związanych z metodyką nauczania i uczenia się języków obcych oraz z problemami językoznawczymi. Są to zarówno opracowania z zakresu konfrontacji różnych poziomów języka, jak i artykuły, mające charakter praktyczny. Odzwierciedlają one najnowsze tendencje w lingwistycznym paradygmacie XXI wieku oraz interdyscyplinarną interpretację problematyki metodycznej.

  2. Olga Anchimiuk
    Роль песен и стихотворений на занятиях по РКИ с польскими студентами
  3. Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska
    Grupa uczniowska na lekcji języka angielskiego – wyzwanie dla nauczyciela
  4. Magdalena Białek
    Potencjał komunikacyjny podręczników do nauki języka obcego na przykładzie języka niemieckiego
  5. Izabela Bieńkowska, Krzysztof Polok
    Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach (nie tylko) języka obcego
  6. Bożena Bolesta-Wrona
    Некоторые осебенности номинации часов на основе ойконимов
  7. Renata Botwina
    Learning teaching or how to motivate students to learn foreign languages
  8. Urszula Gnyś
    Błędy ortograficzne wynikające z interferencji językowej w pracach pisemnych polskojęzycznych studentów italianistyki
  9. Katarzyna Grabowska
    Cerkiewnosłowianizmy leksykalne w wybranych latopisach białorusko-litewskich
  10. Ewelina Jasińska-Grabowska
    Typy odpowiedniości leksykalnych na przykładzie terminologii fitosanitarnej
  11. Anna Kizińska
    English equivalents of the Polish term “zarządca spadku nieobjętego”
  12. Barbara Kołodziejczak, Iwona Mokwa-Tarnowska, Magdalena Roszak
    Autentyczność na zajęciach zwiększających kompetencje w użyciu specjalistycznego języka angielskiego
  13. Ewa Lewicka-Mroczek, Edyta Wajda
    Use of the first language in the EFL classroom as viewed by English philology students
  14. Sylwia Łuszczyńska
    Réduction de l’anxiété de grammaire selon Bill VanPatten et William R. Glass
  15. Eugenia Maksimowicz
    Эмоционально-экспрессивные оттенки значений библейских фразеологизмов в российской литературе и публицистике
  16. Krystyna Mihułka, Joanna Chojnacka-Gärtner
    Forschungsbericht zum Profil eines „guten” Fremdsprachenlehrers am Gymnasium
  17. Наталья Николаевна Нижнева, Надежда Леонидовна Нижнева-Ксенофонтова, Владислав Анатольевич Ксенофонтов
    Педагогическое взаимодействие: условия эффективности
  18. Marcin Szwed
    Zagrożenia wynikające z popularyzacji narzędzi do tłumaczenia wspomaganego komputerowo w dydaktyce przekładu
  19. Justyna Wiśniewska
    Akt prośby w podręczniku do nauki języka portugalskiego jako obcego Português XXI 1
  20. Joanna Wrona
    Лексикон польского пограничника (об источниках терминосистемы пограничной службы)
  21. Halina Zając-Knapik
    Przezwyciężanie interferencji języka ojczystego w kształceniu językowym studentów filologii rosyjskiej

  22. RECENZJE

  23. Jolanta Rogucka
    Ilustrowany słownik rosyjsko-polski, A. Gavira (red.), przekład: Tadeusz Woźniak Katarzyna Buczek
  24. Halina Zając-Knapik
    Anna Wrzesińska, ОТ А ДО Я. 2. Kurs języka rosyjskiego: dla osób dorosłych rozpoczynających naukę na poziomie A2/B1
  25. Jan Zaniewski
    Лада Ксенофонтова, СИСТЕМА

Przeglądaj
Zapisz się do tej kolekcji aby otrzymywać codzienne informacje o nowych dodatkach. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 21 do 23 z 23
Data wydaniaTytułAutor(rzy)PromotorRedaktor(rzy)
2017Potencjał komunikacyjny podręczników do nauki języka obcego na przykładzie języka niemieckiegoBiałek, Magdalena--
2017Grupa uczniowska na lekcji języka angielskiego – wyzwanie dla nauczycielaAndrychowicz-Trojanowska, Agnieszka--
2017Роль песен и стихотворений на занятиях по РКИ с польскими студентамиAnchimiuk, Olga--
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 21 do 23 z 23