Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2016, nr 2
                : [14]
		
Strona glówna kolekcji
      Zobacz statystyki
      
- 
Tytuł numeru: Irytacja
- Alicja Korzeniecka-Bondar
 Irytacja
 
- Katarzyna Szorc
 O irytacji bez irytacji
- Łukasz Stankiewicz
 Polska debata publiczna i odczarowanie akademii – o zmianach w społecznej percepcji uniwersytetu w ostatnich trzech dekadach (część I)
- Łukasz Stankiewicz
 Polska debata publiczna i odczarowanie akademii – o zmianach w społecznej percepcji uniwersytetu w ostatnich trzech dekadach (część II)
- Radosław Nawrocki
 Zaczarowany umysł w odczarowanej rzeczywistości. Rzecz o irytacji młodego pedagoga
- Markus Lipowicz
 Anthropos 2.0 – od pedagogiki rzeczy do urzeczowionego człowieka?
- Tadeusz Pilch, Tomasz Sosnowski
 Pedagogiczne irytacje. O potrzebie zaangażowania pedagogów w badania i przeciwdziałanie zjawiskom irytującym
- Marta Walewska
 Co irytuje twórczych nauczycieli?
- Marta Dziarnowska
 Kościół, polityka, warunki życia – źródła irytacji homoseksualnych kobiet
- Maciej Jabłoński
 Zapomniana rzeczywistość. Rzecz o (nie)świadomej inkluzji społecznej osób z niepełnosprawnością intelektualną w Państwowych Gospodarstwach Rolnych
- Oskar Szwabowski
 Jak trafiłem na terapię. Z życia w obozie z kości słoniowej
- Katarzyna Marszałek
 Spotkanie z Profesorem, Harcmistrzem, Harcerzem, Człowiekiem
- Justyna Miko-Giedyk
 Profesor Elżbieta Tarkowska – socjolog w świecie pedagogów
- Iwona Tomas
 Sprawozdanie z XXX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów Katowice – Wisła, 12–16 września 2016
Spis treści/Content
OD REDAKCJI
STUDIA I ESEJE
NA NASZE ZAPROSZENIE
Z WARSZTATU BADAWCZEGO
POD PRĘGIERZEM ŚMIECHU
STUDIUM RECENZYJNE
WSPOMNIENIA
Z ŻYCIA NAUKOWEGO MŁODYCH PEDAGOGÓW
        Przeglądaj
	
	
        Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 14 z 14
    
    
    
      
        Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 14 z 14
    
    
    
  
            
	

