Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 1
: [11]
Strona glówna kolekcji
Zobacz statystyki
-
Spis treści/Content
- Agnieszka Szplit, Alicja Korzeniecka-Bondar
Wymiary profesjonalizmu nauczycieli - Anna Babicka-Wirkus
Profesjonalizm nauczyciela a kultura praw dziecka w szkole - Agnieszka Szplit
O nauczycielskiej „jakości z wnętrza” – rozważania nad „modelem cebuli” Freda Korthagena - Onur Ergünay
Conceptualising Teacher Vision as a Possible Framework for Transformative Teacher Professionalism - Bregje de Vries, Anja Swennen, Jurriën Dengerink
Design Principles for the Professional Development of Teacher Educators: Illustrations of Narration, Dialogue and Self-study - Ruth Zuzovsky, Smadar Donitsa-Schmidt
Professionalization and Professionalism of Teaching and Teachers in Israel - Michał Paluch
Egzystencjał personalny nauczyciela – nowe podejście w dydaktyce ogólnej - Zofia Okraj
Ewolucja twórczej pracy dydaktycznej nauczycieli akademickich: relacja z badań - Liat Biberman-Shalev
Integrating Blogs in Student teachers’ Practical Work - Anita Garbat
Wizerunek nauczycieli na wybranych stronach internetowych szkół średnich zrzeszonych w Stowarzyszeniu na rzecz Najstarszych Szkół w Polsce - Oskar Szwabowski
Poza dominującym szablonem w dydaktyce akademickiej? Recenzja książki Zofii Okraj, Bez szablonu. Twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich,Difin: Warszawa 2019, ss. 552
OD REDAKCJI
STUDIA I ESEJE
RAPORTY Z BADAŃ I DOŚWIADCZEŃ BADACZY I PRAKTYKÓW
STUDIUM RECENZYJNE
Przeglądaj
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 11 z 11
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 11 z 11