REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/10233
Tytuł: Integrating Blogs in Student teachers’ Practical Work
Autorzy: Biberman-Shalev, Liat
Słowa kluczowe: Blogs
blogging approaches
teacher education
teacher educators
Data wydania: 2020
Data dodania: 24-lut-2021
Wydawca: Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 1(13), s. 99-108
Abstrakt: A variety of technological platforms can help advance teacher education. The current review focuses on the contributions of blogs and blogging in teacher education. The introduction will begin with an explanation of the blog platform, a description of its generic characteristics, and a review of the variety of blog functions. This will be followed by a review of research from various parts of the world that examined the practical uses and the benefits of the blog in the context of teacher education. The final section will present a summary of the benefits of blogging in teacher education and some implications for teacher educators.
Afiliacja: Levinsky College of Education, Tel-Aviv, Israel
E-mail: liat.shalev@levinsky.ac.il
URI: http://hdl.handle.net/11320/10233
DOI: 10.15290/parezja.2020.13.09
ISSN: 2353-7914
Typ Dokumentu: Article
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 1

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_1_2020_L_Biberman_Shalev_Integrating_Blogs.pdf144,52 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons