Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/10235
Tytuł: | Poza dominującym szablonem w dydaktyce akademickiej? Recenzja książki Zofii Okraj, Bez szablonu. Twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich, Difin: Warszawa 2019, ss. 552 |
Inne tytuły: | Beyond the dominant template in academic teaching? Review of the book Bez szablonu. Twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich by Zofia Okraj, Difin: Warszawa 2019, pp. 552 |
Autorzy: | Szwabowski, Oskar |
Słowa kluczowe: | dydaktyka akademicka twórczość academic didactics creativity |
Data wydania: | 2020 |
Data dodania: | 24-lut-2021 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 1(13), s. 125-129 |
Abstrakt: | Recenzja książki Zofii Okraj poświęcona dydaktyce akademickiej. Autorka zajmuje się twórczością w nauczaniu akademickim, podając przykłady działań osób wychodzących poza schematy. Review of a book by Zofia Okraj devoted to academic didactics. The author deals with creativity in academic teaching, giving examples of activities of people who go beyond the limits |
Afiliacja: | Uniwersytet Szczeciński |
E-mail: | o.szwabowski@gmail.com |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/10235 |
DOI: | 10.15290/parezja.2020.13.11 |
ISSN: | 2353-7914 |
Typ Dokumentu: | Other |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 1 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_1_2020_O_Szwabowski_Poza_dominujacym_szablonem_w_dydaktyce_akademickiej.pdf | 111,96 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL