REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 1 : [11]
Strona glówna kolekcji Zobacz statystyki

    Spis treści/Content

    OD REDAKCJI

  1. Agnieszka Szplit, Alicja Korzeniecka-Bondar
    Wymiary profesjonalizmu nauczycieli

  2. STUDIA I ESEJE

  3. Anna Babicka-Wirkus
    Profesjonalizm nauczyciela a kultura praw dziecka w szkole
  4. Agnieszka Szplit
    O nauczycielskiej „jakości z wnętrza” – rozważania nad „modelem cebuli” Freda Korthagena
  5. Onur Ergünay
    Conceptualising Teacher Vision as a Possible Framework for Transformative Teacher Professionalism
  6. Bregje de Vries, Anja Swennen, Jurriën Dengerink
    Design Principles for the Professional Development of Teacher Educators: Illustrations of Narration, Dialogue and Self-study
  7. Ruth Zuzovsky, Smadar Donitsa-Schmidt
    Professionalization and Professionalism of Teaching and Teachers in Israel
  8. Michał Paluch
    Egzystencjał personalny nauczyciela – nowe podejście w dydaktyce ogólnej

  9. RAPORTY Z BADAŃ I DOŚWIADCZEŃ BADACZY I PRAKTYKÓW


  10. Zofia Okraj
    Ewolucja twórczej pracy dydaktycznej nauczycieli akademickich: relacja z badań
  11. Liat Biberman-Shalev
    Integrating Blogs in Student teachers’ Practical Work
  12. Anita Garbat
    Wizerunek nauczycieli na wybranych stronach internetowych szkół średnich zrzeszonych w Stowarzyszeniu na rzecz Najstarszych Szkół w Polsce

  13. STUDIUM RECENZYJNE

  14. Oskar Szwabowski
    Poza dominującym szablonem w dydaktyce akademickiej? Recenzja książki Zofii Okraj, Bez szablonu. Twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich,Difin: Warszawa 2019, ss. 552

Przeglądaj
Zapisz się do tej kolekcji aby otrzymywać codzienne informacje o nowych dodatkach. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 11 z 11
Data wydaniaTytułAutor(rzy)PromotorRedaktor(rzy)
2020Poza dominującym szablonem w dydaktyce akademickiej? Recenzja książki Zofii Okraj, Bez szablonu. Twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich, Difin: Warszawa 2019, ss. 552Szwabowski, Oskar--
2020Wizerunek nauczycieli na wybranych stronach internetowych szkół średnich zrzeszonych w Stowarzyszeniu na rzecz Najstarszych Szkół w PolsceGarbat, Anita--
2020Integrating Blogs in Student teachers’ Practical WorkBiberman-Shalev, Liat--
2020Ewolucja twórczej pracy dydaktycznej nauczycieli akademickich: relacja z badańOkraj, Zofia--
2020Egzystencjał personalny nauczyciela – nowe podejście w dydaktyce ogólnejPaluch, Michał--
2020Professionalization and Professionalism of Teaching and Teachers in IsraelZuzovsky, Ruth; Donitsa-Schmidt, Smadar--
2020Design Principles for the Professional Development of Teacher Educators: Illustrations of Narration, Dialogue and Self-studyde Vries, Bregje; Swennen, Anja; Dengerink, Jurriën--
2020Conceptualising Teacher Vision as a Possible Framework for Transformative Teacher ProfessionalismErgünay, Onur--
2020O nauczycielskiej „jakości z wnętrza” – rozważania nad „modelem cebuli” Freda KorthagenaSzplit, Agnieszka--
2020Profesjonalizm nauczyciela a kultura praw dziecka w szkoleBabicka-Wirkus, Anna--
2020Wymiary profesjonalizmu nauczycieliSzplit, Agnieszka; Korzeniecka-Bondar, Alicja--
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 11 z 11