Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2019, nr 1
: [14]
Strona glówna kolekcji
Zobacz statystyki
-
Spis treści/Content
- Aneta Makowska, Maksymilian Chutorański
Pedagogika rzeczy. Kontynuacje. Otwarcia. Wprowadzenie - Piotr Zamojski
Pedagogika skupiona na rzeczy – wprowadzenie do idei - Radosław Nawrocki
Ekologia głęboka a edukacja. W poszukiwaniu nowego paradygmatu - Łukasz Michalski
Urzeczywistnienie. Historia wychowania w kontekście „powrotu do rzeczy” - Piotr Stańczyk
Freire versus Foucault: plantacje, niewolnictwo i pedagogika rzeczy - Joanna Flis
Maszyny samouczące się – wyzwanie współczesnej pedagogiki - Lucyna Kopciewicz
Czy technologie mobilne w klasie szkolnej są inkluzywne w zakresie gender? - Natalia Cybort-Zioło, Magdalena Mazur
Pościelone łóżko. Rzeczy jako narzędzia oporu w bursie - Justyna Bauer-Sierota
Specyfika i rola rzeczy w codzienności nauczycieli praktycznej nauki zawodu - Oskar Szwabowski
People’s Mic: emancypacyjne stawanie się rzeczą - Aleksander Cywiński
Dyktafon story, czyli rozmowa z samym sobą o tym, co ważne - Edyta Nieduziak
Trzepak – milczący Dr Jekyll i Mr Hyde – esej o traconym dzieciństwie - Anna Babicka-Wirkus
Recenzja książki Rzeczy – Kultura – Edukacja pod redakcją Maksymiliana Chutorańskiego i Anety Makowskiej - Weronika Korzeniecka
Pod podszewką rzeczy i słów, czyli historie z dna szuflad. O książce Rzeczy, których nie wyrzuciłem Marcina Wichy, Karakter, Kraków 2017
OD REDAKCJI
STUDIA I ESEJE
RAPORTY Z BADAŃ I DOŚWIADCZEŃ BADACZY I PRAKTYKÓW
STUDIA RECENZYJNE
Przeglądaj
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 14 z 14
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 14 z 14