REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/8898
Tytuł: Czy technologie mobilne w klasie szkolnej są inkluzywne w zakresie gender?
Inne tytuły: Is Mobile Technology-mediated Classroom a Gender-inclusive Environment?
Autorzy: Kopciewicz, Lucyna
Słowa kluczowe: szkoła
mobilne technologie
uczenie się / nauczanie
gender
równość
school
mobile technologies
learning/teaching
gender
equality
Data wydania: 2019
Data dodania: 12-mar-2020
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2019, nr 1(11), s. 98-112
Abstrakt: W artykule zostały przestawione i omówione wyniki badań jakościowych na temat kulturowego powiązania technologii mobilnych i równości płci. Celem badań jakościowych było prześledzenie dyskursywnych wzorów i głównych kategorii w nauczycielskim rozumieniu równości w materialności klas szkolnych, w których obecna jest współczesna technologia
This article presents and discusses the results of empirical research on cultural connection of mobile technology and gender equality. This study, using a qualitative approach, aims at the tracing of discursive patterns and main categories in teachers’ understanding of gender equality in the materiality of technology-mediated classroom.
Afiliacja: Uniwersytet Gdański
E-mail: lucyna.kopciewicz@ug.edu.pl
Sponsorzy: Tekst powstał w ramach projektu badawczego finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki 2015/19/B/HS6/02218 Uczenie się wspomagane technologiami mobilnymi w szkołach pomorskich. Krytyczne pytania o rozwój „kompetencji XXI wieku” oraz genderową inkluzję w szkolnych modelach BYOD/BYOT oraz OPD.
URI: http://hdl.handle.net/11320/8898
DOI: 10.15290/parezja.2019.11.07
ISSN: 2353-7914
Typ Dokumentu: Article
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2019, nr 1

Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons