REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/8904
Tytuł: Recenzja książki Rzeczy – Kultura – Edukacja pod redakcją Maksymiliana Chutorańskiego i Anety Makowskiej
Inne tytuły: Review of the Book: Things – Culture – Education, ed. by Maksymilian Chutorański & Aneta Makowska
Autorzy: Babicka-Wirkus, Anna
Słowa kluczowe: pedagogika rzeczy
posthumanizm
zwrot ku materialności
pedagogy of things
posthumanism
a turn towards materiality
Data wydania: 2019
Data dodania: 12-mar-2020
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2019, nr 1(11), s. 176-182
Abstrakt: Celem tekstu jest prezentacja głównych tez i wniosków autorek i autorów, których artykuły składają się na recenzowany tom. Istotnym aspektem jest również wskazanie ważnych wątków i obszarów dla współczesnej myśli pedagogicznej.
The purpose of the text is to present the main theses and conclusions by the authors whose articles make up the reviewed volume. An important aspect is also the identification of threads and areas important for the contemporary pedagogical thought.
Afiliacja: Akademia Pomorska w Słupsku
E-mail: anna.babicka-wirkus@apsl.edu.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/8904
DOI: 10.15290/parezja.2019.11.13
ISSN: 2353-7914
Typ Dokumentu: Other
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2019, nr 1

Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons