REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 1 : [12]
Strona glówna kolekcji Zobacz statystyki

    Spis treści/Content

    OD REDAKCJI

  1. Małgorzata Porębska, Alicja Korzeniecka-Bondar
    Sensy bycia pedagogiem

  2. STUDIA I ESEJE

  3. Maciej Jemioł
    Paradygmat krytyczno-emancypacyjny w dydaktyce. Perspektywa filozoficzna
  4. Przemysław Paweł Grzybowski, Katarzyna Marszałek
    Dzieło sióstr miłosierdzia w Sierocińcu im. Heinricha Dietza w Bydgoszczy. Przyczynek do historii placówki opiekuńczo-wychowawczej
  5. Aleksandra Jaśkiewicz
    Pogranicze online–offline jako nowa czasoprzestrzeń funkcjonowania człowieka
  6. Agata Borowska
    Odczytanie procesu adaptacji w sytuacji pandemii i postpandemii COVID-19 w rodzinie dziecka z autystycznego spektrum w świetle koncepcji resilience i resilience rodziny

  7. Z PERSPEKTYWY PRAKTYKÓW


  8. Małgorzata Porębska
    Sens pracy pedagogicznej a poczucie sprawstwa nauczycieli – szkolnych liderów. Relacja z pierwszej fazy projektu Erasmus+ Getting Heads Together
  9. Magdalena Anna Reichardt
    Girls Empowerment! Wspieranie mocy dziewcząt* i młodych kobiet* w międzykulturowej edukacji pozaszkolnej
  10. Anna Jasiulewicz
    Refleksyjne myślenie w zawodzie pedagoga na przykładzie badań nad kreatywnością

  11. NA NASZE ZAPROSZENIE

  12. Aleksander Cywiński, Roman Leppert
    Musimy nauczyć się różnić

  13. Z WARSZTATU BADAWCZEGO

  14. Zofia Okraj
    „To jest coś takiego, że ja wiem, że to ma wartość”. Użyteczność proponowanych innowacji jako cel i aspekt poczucia sensu twórczej pracy dydaktycznej nauczycieli akademickich – relacja z badań

  15. STUDIUM RECENZYJNE

  16. Przemysław Paweł Grzybowski
    Studium recenzyjne książki Sławomira W. Malinowskiego Telewizja Dziewcząt i Chłopców (1957–1993). Historia niczym baśń z innego świata, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2020, ss. 357

  17. Z ŻYCIA NAUKOWEGO

  18. Joanna Szymczak, Magdalena Kolber
    Szanse i wyzwania wielokulturowego środowiska uczenia się – sprawozdanie z konferencji pt. Ukraiński uczeń w polskim systemie edukacji. Jak pomóc nauczycielom tworzyć wielokulturowe środowisko uczenia się?

Przeglądaj
Zapisz się do tej kolekcji aby otrzymywać codzienne informacje o nowych dodatkach. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 12 z 12
Data wydaniaTytułAutor(rzy)PromotorRedaktor(rzy)
2022Szanse i wyzwania wielokulturowego środowiska uczenia się – sprawozdanie z konferencji pt. Ukraiński uczeń w polskim systemie edukacji. Jak pomóc nauczycielom tworzyć wielokulturowe środowisko uczenia się?Szymczak, Joanna; Kolber, Magdalena--
2022Studium recenzyjne książki Sławomira W. Malinowskiego Telewizja Dziewcząt i Chłopców (1957–1993). Historia niczym baśń z innego świata, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2020, ss. 357Grzybowski, Przemysław Paweł--
2022„To jest coś takiego, że ja wiem, że to ma wartość”. Użyteczność proponowanych innowacji jako cel i aspekt poczucia sensu twórczej pracy dydaktycznej nauczycieli akademickich – relacja z badańOkraj, Zofia--
2022Musimy nauczyć się różnić. Rozmowa przeprowadzona w dniu 11 maja 2022 roku z prof. Romanem LeppertemCywiński, Aleksander; Leppert, Roman--
2022Refleksyjne myślenie w zawodzie pedagoga na przykładzie badań nad kreatywnościąJasiulewicz, Anna--
2022Girls Empowerment! Wspieranie mocy dziewcząt* i młodych kobiet* w międzykulturowej edukacji pozaszkolnejReichardt, Magdalena Anna--
2022Sens pracy pedagogicznej a poczucie sprawstwa nauczycieli – szkolnych liderów. Relacja z pierwszej fazy projektu Erasmus+ Getting Heads TogetherPorębska, Małgorzata--
2022Odczytanie procesu adaptacji w sytuacji pandemii i postpandemii COVID-19 w rodzinie dziecka z autystycznego spektrum w świetle koncepcji resilience i resilience rodzinyBorowska, Agata--
2022Pogranicze online–offline jako nowa czasoprzestrzeń funkcjonowania człowiekaJaśkiewicz, Aleksandra--
2022Dzieło sióstr miłosierdzia w Sierocińcu im. Heinricha Dietza w Bydgoszczy. Przyczynek do historii placówki opiekuńczo-wychowawczejGrzybowski, Przemysław Paweł; Marszałek, Katarzyna--
2022Paradygmat krytyczno-emancypacyjny w dydaktyce. Perspektywa filozoficznaJemioł, Maciej--
2022Sensy bycia pedagogiemPorębska, Małgorzata; Korzeniecka-Bondar, Alicja--
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 12 z 12