Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/14917
Tytuł: | Sensy bycia pedagogiem |
Autorzy: | Porębska, Małgorzata Korzeniecka-Bondar, Alicja |
Data wydania: | 2022 |
Data dodania: | 20-kwi-2023 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 1(17), s. 5-10 |
Afiliacja: | Małgorzata Porębska - Akademia Ignatianum w Krakowie Alicja Korzeniecka-Bondar - Uniwersytet w Białymstoku |
E-mail: | Małgorzata Porębska: malgorzata.porebska@student.ignatianum.edu.pl Alicja Korzeniecka-Bondar: alibon@uwb.edu.pl |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/14917 |
DOI: | 10.15290/parezja.2022.17.01 |
ISSN: | 2353-7914 |
metadata.dc.identifier.orcid: | 0000-0003-3648-4599 0000-0003-1145-2996 |
Typ Dokumentu: | Other |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ |
Właściciel praw: | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 1 Varia (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_1_2022_M_Porebska_A_Korzeniecka_Bondar_Sensy_bycia_pedagogiem.pdf | 107,87 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL