REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/14917
Tytuł: Sensy bycia pedagogiem
Autorzy: Porębska, Małgorzata
Korzeniecka-Bondar, Alicja
Data wydania: 2022
Data dodania: 20-kwi-2023
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 1(17), s. 5-10
Afiliacja: Małgorzata Porębska - Akademia Ignatianum w Krakowie
Alicja Korzeniecka-Bondar - Uniwersytet w Białymstoku
E-mail: Małgorzata Porębska: malgorzata.porebska@student.ignatianum.edu.pl
Alicja Korzeniecka-Bondar: alibon@uwb.edu.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/14917
DOI: 10.15290/parezja.2022.17.01
ISSN: 2353-7914
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0003-3648-4599
0000-0003-1145-2996
Typ Dokumentu: Other
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Właściciel praw: Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 1
Varia (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_1_2022_M_Porebska_A_Korzeniecka_Bondar_Sensy_bycia_pedagogiem.pdf107,87 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons