REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Resocjalizacja Polska, 2022, nr 24 : [29]
Strona glówna kolekcji Zobacz statystyki

Spis treści

  1. Marek Konopczyński
    Resocjalizacja nieletnich czyli kilka słów o niszczeniu przez polityków dorobku nauk społecznych

  2. ROZPRAWY

  3. Hanna Kubiak
    Zaburzenia zachowania u dzieci – od diagnozy do terapii
  4. Daria Hejwosz-Gromkowska
    Przeciwdziałanie przestępczości wśród młodzieży a szkolna edukacja obywatelska w Anglii – wybrane zagadnienia
  5. Barbara Jankowiak, Emilia Soroko
    Uwzględnianie perspektywy psychopatologii rozwojowej w profilaktyce zaburzeń i promocji zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży
  6. Aneta Skuza
    Czesław Czapów – człowiek czynu – jako organizator opozycyjnego klubu
  7. Łukasz Albański, Mirosław Kowalski
    Does AI Come to Schools? Some Concerns about Teaching in Times of the COVID 19 Pandemic
  8. Mariusz Dobijański, Arkadiusz Kamiński
    Działania Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracowników Resocjalizacji na rzecz resocjalizacji nieletnich w Polsce
  9. Sławomir Przybyliński
    Męski świat więziennej codzienności – zakratowana przestrzeń podkulturowa
  10. Ewa Włodarczyk
    Kryzys – wierny towarzysz kobiet uzależnionych od alkoholu
  11. Marta Kędzia
    Resocjalizacyjna funkcja muzyki a preferencje muzyczne młodzieży
  12. Anna Ratajczak
    Profilaktyczny wymiar socjoterapii w pracy z młodzieżą zagrożoną niedostosowaniem społecznym
  13. Łukasz Kwadrans, Sławomir Stasiorowski
    Ośrodek kuratorski jako centrum diagnostyczne, instytucja wczesnego wsparcia oraz kompleksowej pracy z podopiecznym, rodziną, środowiskiem lokalnym
  14. Iwona Chmura-Rutkowska, Marzena Buchnat, Izabela Cytlak, Sylwia Jaskulska, Bożena Kanclerz, Agnieszka Kozłowska, Mateusz Marciniak, Lucyna Myszka-Strychalska, Joanna Szafran, Renata Wawrzyniak-Beszterda
    Kto jest najgorzej traktowany w szkole? Dyskryminacja i przemoc rówieśnicza w polskich szkołach. Poznańskie badania oświatowe 2021

  15. DONIESIENIA Z BADAŃ

  16. Justyna Kusztal, Maciej Muskała
    Odstąpienie od przestępczości jako kategoria pojęciowa polskiej pedagogiki resocjalizacyjnej
  17. Hubert Kupiec, Monika Zięciak
    Stopień demoralizacji a kompetencje społeczne nieletnich przebywających w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych
  18. Agnieszka Tajak-Bobek
    Perception of risk by offenders. Relevance to resocialization interventions
  19. Joanna Żeromska-Charlińska
    Klinika Penitencjarna jako projekt efektywnej edukacji akademickiej – doświadczenia uczenia się w retrospekcji
  20. Agnieszka Lewicka-Zelent, Ewa Trojanowska
    Skuteczność autorskiego programu mediacyjnego w zakresie zwiększania gotowości do zadośćuczynienia u skazanych mężczyz
  21. Elżbieta Gaweł-Luty, Jolanta Karbowniczek, Grzegorz Piekarski
    Inkluzyjno-ekskluzyjny kontekst jakości życia seniorów
  22. Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska
    Wypalenie szkolne jako mediator relacji między perspektywą temporalną a nasileniem depresji u adolescentów
  23. Marek Motyka, Aneta Haligowska, Ahmed Al-Imam
    Leczenie, resocjalizacja i readaptacja kobiet zmagających się z uzależnieniem od narkotyków: bariery i wyzwania
  24. Piotr Hreciński, Roman Solecki
    Analiza relacji pomiędzy trudnościami pandemii SARS-CoV-2, funkcjonowaniem w rodzinie, depresją a uzależnieniem od Internetu wśród młodzieży w wieku 11–16 lat
  25. Robert Modrzyński, Anna Mańkowska, Agnieszka Pisarska
    Skala Używania Ryzykownego (SUR) – metoda przesiewowa do badania ryzykownego używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych – charakterystyka i właściwości psychometryczne
  26. Łukasz Maciuła, Iwona Grzegorzewska, Beata Pastwa-Wojciechowska
    Obraz siebie w relacjach z innymi u kobiet i mężczyzn uzależnionych od alkoholu
  27. Andrzej Łuczyński, Malwina Socha
    Edukacja włączająca w prosie resocjalizacji podopiecznych Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych
  28. Izabela Cytlak, Joanna Szafran, Anna Cwojdzińska, Marzena Buchnat, Iwona Chmura-Rutkowska, Agnieszka Cybal-Michalska, Sylwia Jaskulska, Bożena Kanclerz, Agnieszka Kozłowska-Rajewicz, Mateusz Marciniak, Lucyna Myszka-Strychalska, Renata Wawrzyniak-Beszterda
    (Nie) dobra szkoła? Obraz współczesnej szkoły w opiniach uczniów i uczennic – kierunki zmian. Poznańskie badania oświatowe 2021
  29. Bożena Kanclerz, Lucyna Myszka-Strychalska, Marzena Buchnat, Agnieszka Cybal-Michlska, Izabela Cytlak, Sylwia Jaskulska, Agnieszka Kozłowska-Rajewicz, Mateusz Marciniak, Joanna Szafran, Renata Wawrzyniak-Beszterda
    Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkołach jako niezbędne elementy profilaktyki uniwersalnej. Egzemplifikacje badawcze i zalecenia do projektowania działań edukacyjnych i profilaktycznych. Poznańskie badania oświatowe 2021
  30. Agnieszka Kozłowska-Rajewicz, Iwona Chmura-Rutkowska, Marzena Buchnat, Agnieszka Cybal-Michalska, Izabela Cytlak, Sylwia Jaskulska, Bożena Kanclerz, Mateusz Marciniak, Lucyna Myszka-Strychalska, Joanna Szafran, Renata Wawrzyniak-Beszterda
    Deficyt natury jako przejaw ukrytego programu szkoły. Poznańskie badania oświatowe
  31. Mateusz Marciniak, Sylwia Jaskulska, Renata Wawrzyniak-Beszterda, Marzena Buchnat, Iwona Chmura-Rutkowska, Agnieszka Cybal-Michalska, Izabela Cytlak, Bożena Kanclerz, Agnieszka Kozłowska-Rajewicz, Lucyna Myszka-Strychalska, Joanna Szafra
    Diagnoza „słabych punktów” szkoły jako środowiska budowania resilience uczniów i uczennic. Poznańskie badania oświatowe 2021

Przeglądaj
Zapisz się do tej kolekcji aby otrzymywać codzienne informacje o nowych dodatkach. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 20 z 29
Data wydaniaTytułAutor(rzy)PromotorRedaktor(rzy)
2022Diagnoza „słabych punktów” szkoły jako środowiska budowania resilience uczniów i uczennic. Poznańskie badania oświatowe 2021Marciniak, Mateusz; Jaskulska, Sylwia; Wawrzyniak-Beszterda, Renata; Buchnat, Marzena; Chmura-Rutkowska, Iwona; Cybal-Michalska, Agnieszka; Cytlak, Izabela; Kanclerz, Bożena; Kozłowska-Rajewicz, Agnieszka; Myszka-Strychalska, Lucyna; Szafran, Joanna--
2022Deficyt natury jako przejaw ukrytego programu szkoły. Poznańskie badania oświatoweKozłowska-Rajewicz, Agnieszka; Chmura-Rutkowska, Iwona; Buchnat, Marzena; Cybal-Michalska, Agnieszka; Cytlak, Izabela; Jaskulska, Sylwia; Kanclerz, Bożena; Marciniak, Mateusz; Myszka-Strychalska, Lucyna; Szafran, Joanna; Wawrzyniak-Beszterda, Renata--
2022Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkołach jako niezbędne elementy profilaktyki uniwersalnej. Egzemplifikacje badawcze i zalecenia do projektowania działań edukacyjnych i profilaktycznych. Poznańskie badania oświatowe 2021Kanclerz, Bożena; Myszka-Strychalska, Lucyna; Buchnat, Marzena; Chmura-Rutkowska, Iwona; Cybal-Michlska, Agnieszka; Cytlak, Izabela; Jaskulska, Sylwia; Kozłowska-Rajewicz, Agnieszka; Marciniak, Mateusz; Szafran, Joanna; Wawrzyniak-Beszterda, Renata--
2022(Nie) dobra szkoła? Obraz współczesnej szkoły w opiniach uczniów i uczennic – kierunki zmian. Poznańskie badania oświatowe 2021Cytlak, Izabela; Szafran, Joanna; Cwojdzińska, Anna; Buchnat, Marzena; Chmura-Rutkowska, Iwona; Cybal-Michalska, Agnieszka; Jaskulska, Sylwia; Kanclerz, Bożena; Kozłowska-Rajewicz, Agnieszka; Marciniak, Mateusz; Myszka-Strychalska, Lucyna; Wawrzyniak-Beszterda, Renata--
2022Edukacja włączająca w prosie resocjalizacji podopiecznych Młodzieżowych Ośrodków WychowawczychŁuczyński, Andrzej; Socha, Malwina--
2022Obraz siebie w relacjach z innymi u kobiet i mężczyzn uzależnionych od alkoholuMaciuła, Łukasz; Grzegorzewska, Iwona; Pastwa-Wojciechowska, Beata--
2022Skala Używania Ryzykownego (SUR) – metoda przesiewowa do badania ryzykownego używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych – charakterystyka i właściwości psychometryczneModrzyński, Robert; Mańkowska, Anna; Pisarska, Agnieszka--
2022Analiza relacji pomiędzy trudnościami pandemii SARS-CoV-2, funkcjonowaniem w rodzinie, depresją a uzależnieniem od Internetu wśród młodzieży w wieku 11–16 latHreciński, Piotr; Solecki, Roman--
2022Leczenie, resocjalizacja i readaptacja kobiet zmagających się z uzależnieniem od narkotyków: bariery i wyzwaniaMotyka, Marek; Haligowska, Aneta; Al-Imam, Ahmed--
2022Wypalenie szkolne jako mediator relacji między perspektywą temporalną a nasileniem depresji u adolescentówMacałka, Emilia; Tomaszek, Katarzyna; Kossewska, Joanna--
2022Inkluzyjno-ekskluzyjny kontekst jakości życia seniorówGaweł-Luty, Elżbieta; Karbowniczek, Jolanta; Piekarski, Grzegorz--
2022Skuteczność autorskiego programu mediacyjnego w zakresie zwiększania gotowości do zadośćuczynienia u skazanych mężczyznLewicka-Zelent, Agnieszka; Trojanowska, Ewa--
2022Klinika Penitencjarna jako projekt efektywnej edukacji akademickiej – doświadczenia uczenia się w retrospekcjiŻeromska-Charlińska, Joanna--
2022Perception of risk by offenders. Relevance to resocialisation interventionsTajak-Bobek, Agnieszka--
2022Stopień demoralizacji a kompetencje społeczne nieletnich przebywających w młodzieżowych ośrodkach wychowawczychKupiec, Hubert; Zięciak, Monika--
2022Odstąpienie od przestępczości jako kategoria pojęciowa polskiej pedagogiki resocjalizacyjnejKusztal, Justyna; Muskała, Maciej--
2022Kto jest najgorzej traktowany w szkole? Dyskryminacja i przemoc rówieśnicza w polskich szkołach. Poznańskie badania oświatowe 2021Chmura-Rutkowska, Iwona; Buchnat, Marzena; Cytlak, Izabela; Jaskulska, Sylwia; Kanclerz, Bożena; Kozłowska-Rajewicz, Agnieszka; Marciniak, Mateusz; Myszka-Strychalska, Lucyna; Szafran, Joanna; Wawrzyniak-Beszterda, Renata--
2022Ośrodek kuratorski jako centrum diagnostyczne, instytucja wczesnego wsparcia oraz kompleksowej pracy z podopiecznym, rodziną, środowiskiem lokalnymKwadrans, Łukasz; Stasiorowski, Sławomir--
2022Profilaktyczny wymiar socjoterapii w pracy z młodzieżą zagrożoną niedostosowaniem społecznymRatajczak, Anna--
2022Resocjalizacyjna funkcja muzyki a preferencje muzyczne młodzieżyKędzia, Marta--
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 20 z 29