Resocjalizacja Polska, 2022, nr 24
: [29]
Strona glówna kolekcji
Zobacz statystyki
Spis treści
- Marek Konopczyński
Resocjalizacja nieletnich czyli kilka słów o niszczeniu przez polityków dorobku nauk społecznych
- Hanna Kubiak
Zaburzenia zachowania u dzieci – od diagnozy do terapii - Daria Hejwosz-Gromkowska
Przeciwdziałanie przestępczości wśród młodzieży a szkolna edukacja obywatelska w Anglii – wybrane zagadnienia - Barbara Jankowiak, Emilia Soroko
Uwzględnianie perspektywy psychopatologii rozwojowej w profilaktyce zaburzeń i promocji zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży - Aneta Skuza
Czesław Czapów – człowiek czynu – jako organizator opozycyjnego klubu - Łukasz Albański, Mirosław Kowalski
Does AI Come to Schools? Some Concerns about Teaching in Times of the COVID 19 Pandemic - Mariusz Dobijański, Arkadiusz Kamiński
Działania Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracowników Resocjalizacji na rzecz resocjalizacji nieletnich w Polsce - Sławomir Przybyliński
Męski świat więziennej codzienności – zakratowana przestrzeń podkulturowa - Ewa Włodarczyk
Kryzys – wierny towarzysz kobiet uzależnionych od alkoholu - Marta Kędzia
Resocjalizacyjna funkcja muzyki a preferencje muzyczne młodzieży - Anna Ratajczak
Profilaktyczny wymiar socjoterapii w pracy z młodzieżą zagrożoną niedostosowaniem społecznym - Łukasz Kwadrans, Sławomir Stasiorowski
Ośrodek kuratorski jako centrum diagnostyczne, instytucja wczesnego wsparcia oraz kompleksowej pracy z podopiecznym, rodziną, środowiskiem lokalnym - Iwona Chmura-Rutkowska, Marzena Buchnat, Izabela Cytlak, Sylwia Jaskulska, Bożena Kanclerz, Agnieszka Kozłowska, Mateusz Marciniak, Lucyna Myszka-Strychalska, Joanna Szafran, Renata Wawrzyniak-Beszterda
Kto jest najgorzej traktowany w szkole? Dyskryminacja i przemoc rówieśnicza w polskich szkołach. Poznańskie badania oświatowe 2021 - Justyna Kusztal, Maciej Muskała
Odstąpienie od przestępczości jako kategoria pojęciowa polskiej pedagogiki resocjalizacyjnej - Hubert Kupiec, Monika Zięciak
Stopień demoralizacji a kompetencje społeczne nieletnich przebywających w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych - Agnieszka Tajak-Bobek
Perception of risk by offenders. Relevance to resocialization interventions - Joanna Żeromska-Charlińska
Klinika Penitencjarna jako projekt efektywnej edukacji akademickiej – doświadczenia uczenia się w retrospekcji - Agnieszka Lewicka-Zelent, Ewa Trojanowska
Skuteczność autorskiego programu mediacyjnego w zakresie zwiększania gotowości do zadośćuczynienia u skazanych mężczyz - Elżbieta Gaweł-Luty, Jolanta Karbowniczek, Grzegorz Piekarski
Inkluzyjno-ekskluzyjny kontekst jakości życia seniorów - Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska
Wypalenie szkolne jako mediator relacji między perspektywą temporalną a nasileniem depresji u adolescentów - Marek Motyka, Aneta Haligowska, Ahmed Al-Imam
Leczenie, resocjalizacja i readaptacja kobiet zmagających się z uzależnieniem od narkotyków: bariery i wyzwania - Piotr Hreciński, Roman Solecki
Analiza relacji pomiędzy trudnościami pandemii SARS-CoV-2, funkcjonowaniem w rodzinie, depresją a uzależnieniem od Internetu wśród młodzieży w wieku 11–16 lat - Robert Modrzyński, Anna Mańkowska, Agnieszka Pisarska
Skala Używania Ryzykownego (SUR) – metoda przesiewowa do badania ryzykownego używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych – charakterystyka i właściwości psychometryczne - Łukasz Maciuła, Iwona Grzegorzewska, Beata Pastwa-Wojciechowska
Obraz siebie w relacjach z innymi u kobiet i mężczyzn uzależnionych od alkoholu - Andrzej Łuczyński, Malwina Socha
Edukacja włączająca w prosie resocjalizacji podopiecznych Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych - Izabela Cytlak, Joanna Szafran, Anna Cwojdzińska, Marzena Buchnat, Iwona Chmura-Rutkowska, Agnieszka Cybal-Michalska, Sylwia Jaskulska, Bożena Kanclerz, Agnieszka Kozłowska-Rajewicz, Mateusz Marciniak, Lucyna Myszka-Strychalska, Renata Wawrzyniak-Beszterda
(Nie) dobra szkoła? Obraz współczesnej szkoły w opiniach uczniów i uczennic – kierunki zmian. Poznańskie badania oświatowe 2021 - Bożena Kanclerz, Lucyna Myszka-Strychalska, Marzena Buchnat, Agnieszka Cybal-Michlska, Izabela Cytlak, Sylwia Jaskulska, Agnieszka Kozłowska-Rajewicz, Mateusz Marciniak, Joanna Szafran, Renata Wawrzyniak-Beszterda
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkołach jako niezbędne elementy profilaktyki uniwersalnej. Egzemplifikacje badawcze i zalecenia do projektowania działań edukacyjnych i profilaktycznych. Poznańskie badania oświatowe 2021 - Agnieszka Kozłowska-Rajewicz, Iwona Chmura-Rutkowska, Marzena Buchnat, Agnieszka Cybal-Michalska, Izabela Cytlak, Sylwia Jaskulska, Bożena Kanclerz, Mateusz Marciniak, Lucyna Myszka-Strychalska, Joanna Szafran, Renata Wawrzyniak-Beszterda
Deficyt natury jako przejaw ukrytego programu szkoły. Poznańskie badania oświatowe - Mateusz Marciniak, Sylwia Jaskulska, Renata Wawrzyniak-Beszterda, Marzena Buchnat, Iwona Chmura-Rutkowska, Agnieszka Cybal-Michalska, Izabela Cytlak, Bożena Kanclerz, Agnieszka Kozłowska-Rajewicz, Lucyna Myszka-Strychalska, Joanna Szafra
Diagnoza „słabych punktów” szkoły jako środowiska budowania resilience uczniów i uczennic. Poznańskie badania oświatowe 2021
ROZPRAWY
DONIESIENIA Z BADAŃ
Przeglądaj
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 21 do 29 z 29
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 21 do 29 z 29
