Linguodidactica, 2015, tom XIX
: [20]
Strona glówna kolekcji
Zobacz statystyki
Spis treści/Content
- Wstęp
Problematyka materiałów zamieszczanych w roczniku „Linguodidactica” dotyczy szeroko rozumianych zagadnień związanych z metodyką nauczania i uczenia się języków obcych oraz z problemami językoznawczymi. Są to zarówno opracowania z zakresu konfrontacji różnych poziomów języka, jak i artykuły, mające charakter praktyczny. Odzwierciedlają one najnowsze tendencje w lingwistycznym paradygmacie XXI wieku oraz interdyscyplinarną interpretację problematyki metodycznej. - Olga Anchimiuk
Обучение произношению сонорных [л], [л’] студентов-поляков - Magdalena Białek
Input w dyskursie klasowym na przykładzie języka niemieckiego jako obcego w szkołach ponadgimnazjalnych - Beata Głowińska
Wykorzystanie internetowych serwisów informacyjnych w rozwijaniu umiejętności wypowiadania się w języku niemieckim - Katarzyna Grabowska
Formy fleksyjne rzeczowników ŏ-tematowych w „Kronice Supraskiej”.. - Anna Grzeszak
Jak korzystają ze słowników studenci małych filologii? - Marcin Hościłowicz
To nie są żarty! – dowcip jako narzędzie wykorzystywane na lekcji języka obcego - Anna Jantarska
Związek pomiędzy zależnością / niezależnością od pola danych a wynikami testów kompetencji z języka angielskiego. Rezultaty badania korelacyjnego - Joanna Kamper-Warejko, Iwona Kaproń-Charzyńska
Błąd wymowy czy wada wymowy? Rozważania na marginesie nauki języków obcych - Marzanna Karolczuk
Kwalifikacje do nauczania dwóch języków obcych jako wyzwanie edukacyjne - Dorota Mihułka, Krystyna Mihułka
Niepowodzenia komunikacyjne w perspektywie interkulturowej – implikacje glottodydaktyczne - Jacek Monkiewicz
Kształcenie tłumaczy-lokalizatorów – przegląd zagadnień oraz propozycja modelu nauczania przedmiotu „Lokalizacja” - Michał Mordań
Współczesne nieoficjalne antroponimy odimienne bielszczan derywowane sufiksalnie - Наталья Николаевна Нижнева, Надежда Леонидовна Нижнева-Ксенофонтова, Владислав Анатольевич Ксенофонтов
Методологические аспекты аргументации и их применение в педагоги- ческой деятельности - Magdalena Olpińska-Szkiełko
Lingwistyczne podstawy uczenia języków obcych na etapie przedszkolnym - Krzysztof Polok
Teaching English to Preschool Learners - Dariusz Prokop
Tłumacz przysięgły – samouk czy akademik? Konfrontacja przepisów prawa z praktyką uprawiania rzemiosła tłumacza przysięgłego - Magdalena Sowa
Specjalizacja nauczycielska na filologii romańskiej a kompetencje nauczyciela języka specjalistycznego - Robert Szymula
Изменения эмотивного компонента значения лексики, используемой в современном русском языке политики - Halina Zając-Knapik
Rola języka ojczystego w nauczaniu gramatyki języka rosyjskiego na studiach rusycystycznych i proponowane rozwiązania dydaktyczne - Olga Anchimiuk
Фонетика и интонация русского языка, Практическое пособие для студентов, Larisa Fiderkiewicz
RECENZJE
Przeglądaj
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 20 z 20
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 20 z 20