REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Linguodidactica, 2015, tom XIX : [20]
Strona glówna kolekcji Zobacz statystyki

Spis treści/Content

  1. Wstęp

    Problematyka materiałów zamieszczanych w roczniku „Linguodidactica” dotyczy szeroko rozumianych zagadnień związanych z metodyką nauczania i uczenia się języków obcych oraz z problemami językoznawczymi. Są to zarówno opracowania z zakresu konfrontacji różnych poziomów języka, jak i artykuły, mające charakter praktyczny. Odzwierciedlają one najnowsze tendencje w lingwistycznym paradygmacie XXI wieku oraz interdyscyplinarną interpretację problematyki metodycznej.

  2. Olga Anchimiuk
    Обучение произношению сонорных [л], [л’] студентов-поляков
  3. Magdalena Białek
    Input w dyskursie klasowym na przykładzie języka niemieckiego jako obcego w szkołach ponadgimnazjalnych
  4. Beata Głowińska
    Wykorzystanie internetowych serwisów informacyjnych w rozwijaniu umiejętności wypowiadania się w języku niemieckim
  5. Katarzyna Grabowska
    Formy fleksyjne rzeczowników ŏ-tematowych w „Kronice Supraskiej”..
  6. Anna Grzeszak
    Jak korzystają ze słowników studenci małych filologii?
  7. Marcin Hościłowicz
    To nie są żarty! – dowcip jako narzędzie wykorzystywane na lekcji języka obcego
  8. Anna Jantarska
    Związek pomiędzy zależnością / niezależnością od pola danych a wynikami testów kompetencji z języka angielskiego. Rezultaty badania korelacyjnego
  9. Joanna Kamper-Warejko, Iwona Kaproń-Charzyńska
    Błąd wymowy czy wada wymowy? Rozważania na marginesie nauki języków obcych
  10. Marzanna Karolczuk
    Kwalifikacje do nauczania dwóch języków obcych jako wyzwanie edukacyjne
  11. Dorota Mihułka, Krystyna Mihułka
    Niepowodzenia komunikacyjne w perspektywie interkulturowej – implikacje glottodydaktyczne
  12. Jacek Monkiewicz
    Kształcenie tłumaczy-lokalizatorów – przegląd zagadnień oraz propozycja modelu nauczania przedmiotu „Lokalizacja”
  13. Michał Mordań
    Współczesne nieoficjalne antroponimy odimienne bielszczan derywowane sufiksalnie
  14. Наталья Николаевна Нижнева, Надежда Леонидовна Нижнева-Ксенофонтова, Владислав Анатольевич Ксенофонтов
    Методологические аспекты аргументации и их применение в педагоги- ческой деятельности
  15. Magdalena Olpińska-Szkiełko
    Lingwistyczne podstawy uczenia języków obcych na etapie przedszkolnym
  16. Krzysztof Polok
    Teaching English to Preschool Learners
  17. Dariusz Prokop
    Tłumacz przysięgły – samouk czy akademik? Konfrontacja przepisów prawa z praktyką uprawiania rzemiosła tłumacza przysięgłego
  18. Magdalena Sowa
    Specjalizacja nauczycielska na filologii romańskiej a kompetencje nauczyciela języka specjalistycznego
  19. Robert Szymula
    Изменения эмотивного компонента значения лексики, используемой в современном русском языке политики
  20. Halina Zając-Knapik
    Rola języka ojczystego w nauczaniu gramatyki języka rosyjskiego na studiach rusycystycznych i proponowane rozwiązania dydaktyczne

  21. RECENZJE

  22. Olga Anchimiuk
    Фонетика и интонация русского языка, Практическое пособие для студентов, Larisa Fiderkiewicz

Przeglądaj
Zapisz się do tej kolekcji aby otrzymywać codzienne informacje o nowych dodatkach. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 20 z 20
Data wydaniaTytułAutor(rzy)PromotorRedaktor(rzy)
2015Larisa Fiderkiewicz, Фонетика и интонация русского языка, Практическое пособие для студентов, redaktor naukowy: Łukasz Karpiński, Warszawa 2015, 343 s.Anchimiuk, Olga--
2015Rola języka ojczystego w nauczaniu gramatyki języka rosyjskiego na studiach rusycystycznych i proponowane rozwiązania dydaktyczneZając-Knapik, Halina--
2015Изменения эмотивного компонента значения лексики, используемой в современном русском языке политикиSzymula, Robert--
2015Specjalizacja nauczycielska na filologii romańskiej a kompetencje nauczyciela języka specjalistycznegoSowa, Magdalena--
2015Tłumacz przysięgły – samouk czy akademik? Konfrontacja przepisów prawa z praktyką uprawiania rzemiosła tłumacza przysięgłegoProkop, Dariusz--
2015Teaching English to Preschool LearnersPolok, Krzysztof--
2015Lingwistyczne podstawy uczenia języków obcych na etapie przedszkolnymOlpińska-Szkiełko, Magdalena--
2015Методологические аспекты аргументации и их применение в педагогической деятельностиНижнева, Наталья Николаевна; Нижнева-Ксенофонтова, Надежда Леонидовна; Ксенофонтов, Владислав Анатольевич--
2015Współczesne nieoficjalne antroponimy odimienne bielszczan derywowane sufiksalnieMordań, Michał--
2015Kształcenie tłumaczy-lokalizatorów – przegląd zagadnień oraz propozycja modelu nauczania przedmiotu „Lokalizacja”Monkiewicz, Jacek--
2015Niepowodzenia komunikacyjne w perspektywie interkulturowej – implikacje glottodydaktyczneMihułka, Dorota; Mihułka, Krystyna--
2015Kwalifikacje do nauczania dwóch języków obcych jako wyzwanie edukacyjneKarolczuk, Marzanna--
2015Błąd wymowy czy wada wymowy? Rozważania na marginesie nauki języków obcychKamper-Warejko, Joanna; Kaproń-Charzyńska, Iwona--
2015Związek pomiędzy zależnością / niezależnością od pola danych a wynikami testów kompetencji z języka angielskiego. Rezultaty badania korelacyjnegoJantarska, Anna--
2015To nie są żarty! – dowcip jako narzędzie wykorzystywane na lekcji języka obcegoHościłowicz, Marcin--
2015Jak korzystają ze słowników studenci małych filologii?Grzeszak, Anna--
2015Formy fleksyjne rzeczowników ŏ-tematowych w „Kronice Supraskiej”Grabowska, Katarzyna--
2015Wykorzystanie internetowych serwisów informacyjnych w rozwijaniu umiejętności wypowiadania się w języku niemieckimGłowińska, Beata--
2015Input w dyskursie klasowym na przykładzie języka niemieckiego jako obcego w szkołach ponadgimnazjalnychBiałek, Magdalena--
2015Обучение произношению сонорных [л], [л’] студентов-поляковAnchimiuk, Olga--
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 20 z 20