Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/3994
Tytuł: | Kwalifikacje do nauczania dwóch języków obcych jako wyzwanie edukacyjne |
Inne tytuły: | Qualifications for teaching two foreign languages as an educational challenge |
Autorzy: | Karolczuk, Marzanna |
Słowa kluczowe: | kwalifikacje do nauczania dwóch języków obcych język rosyjski i angielski nauczanie języków obcych w szkole transfer wiedzy i umiejętności qualifications to teach two foreign languages Russian and English language teaching of foreign languages in school transfer of knowledge and skills |
Data wydania: | 2015 |
Data dodania: | 15-mar-2016 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Linguodidactica, tom XIX, 2015, s. 123-139 |
Abstrakt: | Celem artykułu jest podjęcie dyskusji na temat uzyskiwania kwalifikacji do nauczania dwóch języków obcych oraz wykorzystania zdobytej akademickiej wiedzy i umiejętności w pracy w szkole. Autorka przedstawia również wyniki badania przeprowadzonego wśród czynnych nauczycieli posiadających kwalifikacje do nauczania języka angielskiego i rosyjskiego. Przygotowanie optymalnych rozwiązań w tym obszarze wydaje się istotne ze względu na potrzeby rynku pracy związane z zatrudnianiem w szkołach nauczycieli, którzy mogą nauczać na różnych poziomach edukacyjnych dwóch przedmiotów. The purpose of these considerations is to reflect on acquiring qualifications to teach two foreign languages and the use of the acquired knowledge and skills in school practice, as well as the presentation of the results of a survey conducted among active teachers qualified to teach English and Russian. The search for optimal solutions in this area seems to be important due to the needs of the labor market, related to the employment of school teachers – doublesubject teachers. |
Afiliacja: | Uniwersytet w Białymstoku, Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Wschodniosłowiańskiej |
E-mail: | karolczuk.m@poczta.onet.pl |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/3994 |
DOI: | 10.15290/lingdid.2015.19.09 |
ISSN: | 1731-6332 |
Typ Dokumentu: | Article |
Występuje w kolekcji(ach): | Artykuły naukowe (WFil) Linguodidactica, 2015, tom XIX |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Linguodidactica_19_Karolczuk.pdf | 164,33 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)