REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2024, nr 2 : [13]
Strona glówna kolekcji Zobacz statystyki

    Spis treści/Content

    OD REDAKCJI

  1. Aneta Makowska, Karol Motyl, Colette Szczepaniak, Katarzyna Szorc
    Rozwój. Kategoria (nie)oczywista

  2. STUDIA I ESEJE

  3. Jarosław Marzec
    Egzystencjalne znaczenie „integralnej praktyki życiowej” jako instytucji rozwojowej
  4. Łukasz Stankiewicz
    Między ideologią rozwoju i ideą uniwersytetu. O Polskich reformach szkolnictwa wyższego i nauki
  5. Justyna Juszczak
    Terapia zajęciowa i jej znaczenie dla wzmacniania rozwoju dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną – umożliwienie, uczestnictwo w zajęciach, podejście skoncentrowane na osobie, upełnomocnienie
  6. Agnieszka Nowakowska-Kaliszuk
    Korzyści praktyki sharentingu oraz potencjalne zagrożenia dla prywatności i rozwoju tożsamości cyfrowej dziecka

  7. Z WARSZTATU BADAWCZEGO

  8. Agata Butarewicz-Głowacka, Martyna Dowgiert, Amelia Suchocka
    Wolontariat jako forma rozwoju osobistego i zawodowego studentów Wydziału Nauk o Edukacji Uniwersytetu w Białymstoku
  9. Lidia Dakowicz, Zuzanna Kamińska
    Pedagog jako wzór osobowy w procesie wychowania w opinii studentów Pedagogiki Opiekuńczo-Wychowawczej Uniwersytetu w Białymstoku
  10. Dorota Mętrak
    Osobiste doświadczenia edukacyjne jako czynnik kształtujący motywację i rozwój zawodowy studentów pedagogiki wczesnoszkolnej
  11. Maria Mojsak
    Relacje ojca z dziećmi w rodzinie wielodzietnej. Studium przypadku
  12. Agnieszka Iłendo-Milewska, Łukasz Jakubczyk
    Cechy osobowości a wybrane parametry jakości terapii skoncentrowanej na kliencie Carla Rogersa w percepcji osób dorosłych
  13. Katarzyna Podstawka
    Normalizacja roli asystenta osobistego w edukacji w szkole doktorskiej – autoetnografia

  14. NA NASZE ZAPROSZENIE

  15. Aneta Makowska, Alicja Korzeniecka-Bondar, Ewa Bochno
    „Parezja” dla „młodych, zbuntowanych, niepokornych”! Rozmowa Anety Makowskiej z Alicją Korzeniecką-Bondar i Ewą Bochno, założycielkami i pierwszymi redaktorkami „Parezji”

  16. STUDIUM RECENZYJNE

  17. Iwona Murawska
    Teorie rozwoju człowieka Barbary M. Newman i Philipa R. Newmana – kompendium wiedzy z psychologii rozwojowej czy nowe otwarcie?

Przeglądaj
Zapisz się do tej kolekcji aby otrzymywać codzienne informacje o nowych dodatkach. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 13 z 13
Data wydaniaTytułAutor(rzy)PromotorRedaktor(rzy)
2024Teorie rozwoju człowieka Barbary M. Newman i Philipa R. Newmana – kompendium wiedzy z psychologii rozwojowej czy nowe otwarcie?Murawska, Iwona--
2024„Parezja” dla „młodych, zbuntowanych, niepokornych”! Rozmowa Anety Makowskiej z Alicją Korzeniecką-Bondar i Ewą Bochno, założycielkami i pierwszymi redaktorkami „Parezji”Makowska, Aneta; Korzeniecka-Bondar, Alicja; Bochno, Ewa--
2024Normalizacja roli asystenta osobistego w edukacji w szkole doktorskiej – autoetnografiaPodstawka, Katarzyna--
2024Cechy osobowości a wybrane parametry jakości terapii skoncentrowanej na kliencie Carla Rogersa w percepcji osób dorosłychIłendo-Milewska, Agnieszka; Jakubczyk, Łukasz--
2024Relacje ojca z dziećmi w rodzinie wielodzietnej. Studium przypadkuMojsak, Maria--
2024Osobiste doświadczenia edukacyjne jako czynnik kształtujący motywację i rozwój zawodowy studentów pedagogiki wczesnoszkolnejMętrak, Dorota--
2024Pedagog jako wzór osobowy w procesie wychowania w opinii studentów Pedagogiki Opiekuńczo-Wychowawczej Uniwersytetu w BiałymstokuDakowicz, Lidia; Kamińska, Zuzanna--
2024Wolontariat jako forma rozwoju osobistego i zawodowego studentów Wydziału Nauk o Edukacji Uniwersytetu w BiałymstokuButarewicz-Głowacka, Agata; Dowgiert, Martyna; Suchocka, Amelia--
2024Korzyści praktyki sharentingu oraz potencjalne zagrożenia dla prywatności i rozwoju tożsamości cyfrowej dzieckaNowakowska-Kaliszuk, Agnieszka--
2024Terapia zajęciowa i jej znaczenie dla wzmacniania rozwoju dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną – umożliwienie, uczestnictwo w zajęciach, podejście skoncentrowane na osobie, upełnomocnienieJuszczak, Justyna--
2024Między ideologią rozwoju i ideą uniwersytetu. O Polskich reformach szkolnictwa wyższego i naukiStankiewicz, Łukasz--
2024Egzystencjalne znaczenie „integralnej praktyki życiowej” jako instytucji rozwojowejMarzec, Jarosław--
2024Rozwój. Kategoria (nie)oczywistaMakowska, Aneta; Motyl, Karol; Szczepaniak, Colette; Szorc, Katarzyna--
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 13 z 13