Wyszukaj
Dodaj filtr:
Uzyj filtrów aby zagęścić wyszukiwanie.
Rezultaty 1-7 z 7 (Czas wyszukiwania: 0.004 sekund).
- poprzedni
- 1
- następny
Odsłon pozycji:
Data wydania | Tytuł | Autor(rzy) | Promotor | Redaktor(rzy) |
---|---|---|---|---|
2018 | Zmiana polskich podstaw programowych kształcenia ogólnego w zakresie kompetencji społecznych i obywatelskich. Analiza krytyczna | Kopińska, Violetta | - | - |
2015 | Posłusznie o nieposłuszeństwie – czyli anarchista w szkole | Knasiecka-Falbierska, Karina | - | - |
2019 | Czy technologie mobilne w klasie szkolnej są inkluzywne w zakresie gender? | Kopciewicz, Lucyna | - | - |
2020 | Profesjonalizm nauczyciela a kultura praw dziecka w szkole | Babicka-Wirkus, Anna | - | - |
2017 | Recenzja „Rocznika Pedagogicznego”, t. 39, pod red. Marii Dudzikowej | Nowakowska-Siuta, Renata | - | - |
2015 | Nie(równość) szans edukacyjnych uczniów cudzoziemskich w polskiej szkole – komunikat z badań | Butarewicz-Głowacka, Agata | - | - |
2023 | Studium recenzyjne książki Agnieszki Iwanickiej: Cyfrowy świat dzieci we wczesnym wieku szkolnym. Uwarunkowania korzystania z nowych technologii przez dzieci, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2020, ss. 334 | Gronostajska, Agnieszka | - | - |
Odkryj
Temat
Posiada pliki pozycji
- 7 true