Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/15608| Tytuł: | Studium recenzyjne książki Agnieszki Iwanickiej: Cyfrowy świat dzieci we wczesnym wieku szkolnym. Uwarunkowania korzystania z nowych technologii przez dzieci, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2020, ss. 334 |
| Autorzy: | Gronostajska, Agnieszka |
| Słowa kluczowe: | dzieci szkoła edukacja cyfrowa kompetencje cyfrowe |
| Data wydania: | 2023 |
| Data dodania: | 8-gru-2023 |
| Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
| Źródło: | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2023, nr 1(19), s. 107-111 |
| Abstrakt: | Celem tekstu jest analiza i próba oceny rozważań, tez i wniosków, a także wyników badań ilościowych i jakościowych – będących treścią monografii A. Iwanickiej Cyfrowy świat dzieci we wczesnym wieku szkolnym. Uwarunkowania korzystania z nowych technologii przez dzieci. Recenzowana publikacja dotyczy funkcjonowania w cyfrowym środowisku dzieci w wieku 6–9 lat. Autorka recenzji przedstawia główne tezy książki i wskazuje na walory recenzowanego dzieła, akcentując jej wartości poznawcze w obszarze edukacji medialnej. |
| Afiliacja: | Uniwersytet w Białymstoku |
| E-mail: | a.gronostajska@uwb.edu.pl |
| URI: | http://hdl.handle.net/11320/15608 |
| DOI: | 10.15290/parezja.2023.19.09 |
| ISSN: | 2353-7914 |
| metadata.dc.identifier.orcid: | 0009-0002-0871-6719 |
| Typ Dokumentu: | Other |
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ |
| Właściciel praw: | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska |
| Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2023, nr 1 Varia (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Parezja_1_2023_A_Gronostajska_Studium_recenzyjne_ksiazki_Agnieszki_Iwanickiej.pdf | 92,1 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL
