REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 2 : [11]
Strona glówna kolekcji Zobacz statystyki

    Spis treści/Content

    OD REDAKCJI

  1. Ewa Gawlik, Justyna Ratkowska-Pasikowska
    (Nie)pełno(sprawność)

  2. STUDIA I ESEJE

  3. Jerzy Norbert Grzegorek
    Kultura taneczna osób z niepełnosprawnością. Metodyka czy animacja?
  4. Dorota Prysak
    Nienasycona dorosłość osób z niepełnosprawnością intelektualną
  5. Ewa Arleta Kos
    Funkcjonowanie społeczne dziecka z mutyzmem wybiórczym jako obszar specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych

  6. WARSZTAT BADAWCZY


  7. Wanda Baranowska
    Teoria umysłu, oczekiwania społeczne a sytuacja osób z zaburzeniami w spektrum autyzmu, w tym z Zespołem Aspergera
  8. Beata Gumienny
    Źródła zasobów rodziców wychowujących dzieci z głębszą niepełnosprawnością intelektualną
  9. Katarzyna Okólska
    Teoretyczne nasycenie w badaniach wykorzystujących procedury metodologii teorii ugruntowanej – z doświadczeń młodego badacza
  10. Katarzyna Podyma
    Wsparcie osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie mieszkalnictwa wspomaganego
  11. Matylda Pachowicz
    Edukacja i terapia osób z niepełnosprawnością w czasie pandemii COVID-19 na przykładzie Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego
  12. Sonia Jarzombek-Ziemiańska
    Znaczenie terapii integracji sensorycznej w funkcjonowaniu dzieci ze spektrum autyzmu w normie intelektualnej (na przykładzie uczniów Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu)

  13. ŻYCIE (JEST) SZKOŁĄ

  14. Aleksander Cywiński
    Lekcja życia

Przeglądaj
Zapisz się do tej kolekcji aby otrzymywać codzienne informacje o nowych dodatkach. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 11 z 11
Data wydaniaTytułAutor(rzy)PromotorRedaktor(rzy)
2020Znaczenie terapii integracji sensorycznej w funkcjonowaniu dzieci ze spektrum autyzmu w normie intelektualnej (na przykładzie uczniów Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu)Jarzombek-Ziemiańska, Sonia--
2020Edukacja i terapia osób z niepełnosprawnością w czasie pandemii COVID-19 na przykładzie Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-WychowawczegoPachowicz, Matylda--
2020Wsparcie osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie mieszkalnictwa wspomaganegoPodyma, Katarzyna--
2020Teoretyczne nasycenie w badaniach wykorzystujących procedury metodologii teorii ugruntowanej – z doświadczeń młodego badaczaOkólska, Katarzyna--
2020Lekcja życiaCywiński, Aleksander--
2020Źródła zasobów rodziców wychowujących dzieci z głębszą niepełnosprawnością intelektualnąGumienny, Beata--
2020Teoria umysłu, oczekiwania społeczne a sytuacja osób z zaburzeniami w spektrum autyzmu, w tym z Zespołem AspergeraBaranowska, Wanda--
2020Funkcjonowanie społeczne dziecka z mutyzmem wybiórczym jako obszar specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnychKos, Ewa Arleta--
2020Nienasycona dorosłość osób z niepełnosprawnością intelektualnąPrysak, Dorota--
2020Kultura taneczna osób z niepełnosprawnością. Metodyka czy animacja?Grzegorek, Jerzy Norbert--
2020(Nie)pełno(sprawność)Gawlik, Ewa; Ratkowska-Pasikowska, Justyna--
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 11 z 11