Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/8898
Tytuł: | Czy technologie mobilne w klasie szkolnej są inkluzywne w zakresie gender? |
Inne tytuły: | Is Mobile Technology-mediated Classroom a Gender-inclusive Environment? |
Autorzy: | Kopciewicz, Lucyna |
Słowa kluczowe: | szkoła mobilne technologie uczenie się / nauczanie gender równość school mobile technologies learning/teaching gender equality |
Data wydania: | 2019 |
Data dodania: | 12-mar-2020 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2019, nr 1(11), s. 98-112 |
Abstrakt: | W artykule zostały przestawione i omówione wyniki badań jakościowych na temat kulturowego powiązania technologii mobilnych i równości płci. Celem badań jakościowych było prześledzenie dyskursywnych wzorów i głównych kategorii w nauczycielskim rozumieniu równości w materialności klas szkolnych, w których obecna jest współczesna technologia This article presents and discusses the results of empirical research on cultural connection of mobile technology and gender equality. This study, using a qualitative approach, aims at the tracing of discursive patterns and main categories in teachers’ understanding of gender equality in the materiality of technology-mediated classroom. |
Afiliacja: | Uniwersytet Gdański |
E-mail: | lucyna.kopciewicz@ug.edu.pl |
Sponsorzy: | Tekst powstał w ramach projektu badawczego finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki 2015/19/B/HS6/02218 Uczenie się wspomagane technologiami mobilnymi w szkołach pomorskich. Krytyczne pytania o rozwój „kompetencji XXI wieku” oraz genderową inkluzję w szkolnych modelach BYOD/BYOT oraz OPD. |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/8898 |
DOI: | 10.15290/parezja.2019.11.07 |
ISSN: | 2353-7914 |
Typ Dokumentu: | Article |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2019, nr 1 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_1_2019_L_Kopciewicz_Czy_technologie_mobilne_w_klasie_szkolnej_sa_inkluzywne_w_zakresie_gender.pdf | 279,24 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL