REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Pogranicze. Studia Społeczne, 2018, tom XXXIII : [11]
Strona glówna kolekcji Zobacz statystyki

Tytuł tomu: Budowanie i konstruowanie marki lokalnej, narodowej i wielokulturowej na pograniczu

pod redakcją
Joanny Kurczewskiej i Dariusza Wojakowskiego

Spis treści


  1. Joanna Kurczewska, Dariusz Wojakowski
    Wprowadzenie

  2. Część I
    Wielokulturowość, lokalność, marka


  3. Dariusz Wojakowski
    Wielokulturowe konteksty marki lokalnej, regionalnej i narodowej na pograniczu
  4. Anna Fiń, Agata Nijander-Dudzińska
    Przemyśl i Sanok – społeczno-kulturowa charakterystyka społeczności lokalnych
  5. Wiesława Kuźniar
    Kreowanie wartości marki terytorialnej w kontekście koncepcji współtworzenia wartości
  6. Hubert Kotarski
    Marka narodowa i regionalna jako branding miejsca

  7. Część II
    Marki jako składnik lokalnych kultur na pograniczu


  8. Anna Fiń, Alla Karnaukh-Brożyna
    Marka jako obraz
  9. Mateusz Stopa
    Elementy pamięci społecznej w konstruowaniu lokalnej marki. Lokalna przeszłość wielokulturowa jako (nie)produkt turystyczny – strategie stosowane w Przemyślu i Sanoku
  10. Agata Nijander-Dudzińska
    Komunikowanie marki – jak treści kulturowe stają się markowe
  11. Dominik Porczyński
    Wydarzenie jako marka, wydarzenie jako wehikuł marki. Proces konstruowania marki lokalnej na przykładzie Podkarpacia
  12. Dariusz Wojakowski
    Czy marka miasta jest symbolem dominującym? Antropologiczna analiza wyobrażeń i praktyk marketingowych animatorów kultury i władz lokalnych na pograniczu
  13. Joanna Kurczewska
    Zamiast zakończenia – mapa możliwości badawczych

Przeglądaj
Zapisz się do tej kolekcji aby otrzymywać codzienne informacje o nowych dodatkach. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 11 z 11
Data wydaniaTytułAutor(rzy)PromotorRedaktor(rzy)
2018Zamiast zakończenia – mapa możliwości badawczychKurczewska, Joanna--
2018Czy marka miasta jest symbolem dominującym? Antropologiczna analiza wyobrażeń i praktyk marketingowych animatorów kultury i władz lokalnych na pograniczuWojakowski, Dariusz--
2018Wydarzenie jako marka, wydarzenie jako wehikuł marki. Proces konstruowania marki lokalnej na przykładzie PodkarpaciaPorczyński, Dominik--
2018Komunikowanie marki – jak treści kulturowe stają się markoweNijander-Dudzińska, Agata--
2018Elementy pamięci społecznej w konstruowaniu lokalnej marki. Lokalna przeszłość wielokulturowa jako (nie)produkt turystyczny – strategie stosowane w Przemyślu i SanokuStopa, Mateusz--
2018Marka jako obrazFiń, Anna; Karnaukh-Brożyna, Alla--
2018Marka narodowa i regionalna jako branding miejscaKotarski, Hubert--
2018Kreowanie wartości marki terytorialnej w kontekście koncepcji współtworzenia wartościKuźniar, Wiesława--
2018Przemyśl i Sanok – społeczno-kulturowa charakterystyka społeczności lokalnychFiń, Anna; Nijander-Dudzińska, Agata--
2018Wielokulturowe konteksty marki lokalnej, regionalnej i narodowej na pograniczuWojakowski, Dariusz--
2018WprowadzenieKurczewska, Joanna; Wojakowski, Dariusz--
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 11 z 11