Pogranicze. Studia Społeczne, 2018, tom XXXIII
: [11]
Strona glówna kolekcji
Zobacz statystyki
pod redakcją
Joanny Kurczewskiej i Dariusza Wojakowskiego
Spis treści
- Joanna Kurczewska, Dariusz Wojakowski
Wprowadzenie - Dariusz Wojakowski
Wielokulturowe konteksty marki lokalnej, regionalnej i narodowej na pograniczu - Anna Fiń, Agata Nijander-Dudzińska
Przemyśl i Sanok – społeczno-kulturowa charakterystyka społeczności lokalnych - Wiesława Kuźniar
Kreowanie wartości marki terytorialnej w kontekście koncepcji współtworzenia wartości - Hubert Kotarski
Marka narodowa i regionalna jako branding miejsca - Anna Fiń, Alla Karnaukh-Brożyna
Marka jako obraz - Mateusz Stopa
Elementy pamięci społecznej w konstruowaniu lokalnej marki. Lokalna przeszłość wielokulturowa jako (nie)produkt turystyczny – strategie stosowane w Przemyślu i Sanoku - Agata Nijander-Dudzińska
Komunikowanie marki – jak treści kulturowe stają się markowe - Dominik Porczyński
Wydarzenie jako marka, wydarzenie jako wehikuł marki. Proces konstruowania marki lokalnej na przykładzie Podkarpacia - Dariusz Wojakowski
Czy marka miasta jest symbolem dominującym? Antropologiczna analiza wyobrażeń i praktyk marketingowych animatorów kultury i władz lokalnych na pograniczu - Joanna Kurczewska
Zamiast zakończenia – mapa możliwości badawczych
Część I
Wielokulturowość, lokalność, marka
Część II
Marki jako składnik lokalnych kultur na pograniczu
Przeglądaj
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 11 z 11
Collection's Items (Sortowane przez Data zamieszczenia w Malejąco kolejnośi): 1 do 11 z 11