REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/7734
Tytuł: Marka narodowa i regionalna jako branding miejsca
Inne tytuły: National brand and regional brand as a place marketing
Autorzy: Kotarski, Hubert
Słowa kluczowe: regional brand
national brand
place marketing
brand capital
trust
Data wydania: 2018
Data dodania: 18-kwi-2019
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Pogranicze. Studia Społeczne, T. 33, 2018, s. 65-80
Abstrakt: The multitude of perspectives on the brand results in the necessity of a multi-faceted analysis of the process of building a regional or national brand. The key concepts described in the article that will allow to better explain this complex process are: regional brand, national brand, place marketing, brand capital and trust. The ambiguity of the concept of the brand and the concepts associated with it makes it possible to meet with many ideas that serve as the leitmotif for building the branding of the place. One of such concepts is a concept that refers to history, experiences of the past of a given place.
Afiliacja: Uniwersytet Rzeszowski
URI: http://hdl.handle.net/11320/7734
DOI: 10.15290/pss.2018.33.04
ISSN: 1230-2392
Typ Dokumentu: Article
Występuje w kolekcji(ach):Pogranicze. Studia Społeczne, 2018, tom XXXIII

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Pogranicze_33_2018_H_Kotarski_Marka_narodowa_i_regionalna_jako_branding_miejsca.pdf105,78 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)