Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/6688
Tytuł: | Przemyśleć studiowanie. Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice, red. Claudia W. Ruitenberg, Routledge 2017, ss. 184 |
Inne tytuły: | Reflection of Studying. The review of Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice, red. Claudia W. Ruitenberg, Routledge 2017, 184 pages |
Autorzy: | Szwabowski, Oskar |
Słowa kluczowe: | studiowanie uczenie się filozofia edukacji studying learning the philosophy of education |
Data wydania: | 2017 |
Data dodania: | 18-cze-2018 |
Wydawca: | Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2017, nr 2(8), s. 138-144 |
Abstrakt: | W tekście zostaje podjęta refleksja nad studiowaniem jako koncepcją i fenomenem. Zaprezentowano wielość głosów, które ujawniają się w książce Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice, wskazując tym samym na niejednoznaczność studiowania oraz obszary problemowe związane z daną koncepcją i fenomenem. The text is a reflection on studying as a concept and a phenomenon. It shows the diverse opinions included in the book Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice, pointing to the ambiguity of studying and the problem areas associated with each concept and phenomenon. |
Afiliacja: | Uniwersytet Szczeciński |
E-mail: | o.szwabowski@gmail.com |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/6688 |
DOI: | 10.15290/parezja.2017.08.10 |
ISSN: | 2353-7914 |
Typ Dokumentu: | Article |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2017, nr 2 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_2_2017_O_Szwabowski_Przemyslec_studiowanie.pdf | 125,02 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL