REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/6688
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzwabowski, Oskar-
dc.date.accessioned2018-06-18T08:18:06Z-
dc.date.available2018-06-18T08:18:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationParezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2017, nr 2(8), s. 138-144pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/6688-
dc.description.abstractW tekście zostaje podjęta refleksja nad studiowaniem jako koncepcją i fenomenem. Zaprezentowano wielość głosów, które ujawniają się w książce Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice, wskazując tym samym na niejednoznaczność studiowania oraz obszary problemowe związane z daną koncepcją i fenomenem.pl
dc.description.abstractThe text is a reflection on studying as a concept and a phenomenon. It shows the diverse opinions included in the book Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice, pointing to the ambiguity of studying and the problem areas associated with each concept and phenomenon.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectstudiowaniepl
dc.subjectuczenie siępl
dc.subjectfilozofia edukacjipl
dc.subjectstudyingpl
dc.subjectlearningpl
dc.subjectthe philosophy of educationpl
dc.titlePrzemyśleć studiowanie. Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice, red. Claudia W. Ruitenberg, Routledge 2017, ss. 184pl
dc.title.alternativeReflection of Studying. The review of Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice, red. Claudia W. Ruitenberg, Routledge 2017, 184 pagespl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2017.08.10-
dc.description.Emailo.szwabowski@gmail.compl
dc.description.AffiliationUniwersytet Szczecińskipl
dc.description.referencesBiesta, G. (2004). Against learning. Reclaming a language for education in an age of learning. Nordisk Pedagogik, nr 1.pl
dc.description.referencesBlock, A.A. (2017). Study as Scared. W: C.W. Ruitenberg (red.), Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice. New York, London: Routledge.pl
dc.description.referencesD’Hoest, F. (2017). Apprenticeship Under Study: Toward an Educational Dimension of Apprenticeship. W: C. W. Ruitenberg (red.), Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice. New York, London: Routledge.pl
dc.description.referencesGould-Wartofsky, M.A. (2015). The Occupiers. The Making of The 99 Percent Movement. New York: Oxford University Press.pl
dc.description.referencesLewis, T.E. (2013). On Study: Giorgio Agamben and Educational Potentiality. New York, London: Routlege.pl
dc.description.referencesMasschelein, J. (2017). Some Notes on the Univeristy as Studium: A Place of Collective Public Study. W: C. W. Ruitenberg (red.), Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice. New York, London: Routledge.pl
dc.description.referencesMcCall, D. (1989). The Silence of Bartleby. New York: Cornell University Press.pl
dc.description.referencesPhelan, A.M. (2017). Unlearning with Hannah: Study as a Curriculum of Second Thoughts. W: C.W. Ruitenberg (red.), Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice. New York, London: Routledge.pl
dc.description.referencesRomero, D. (2017). Studying as Privilege: Latin American Traveles, the German Painter, and the Flâneur. W: C.W. Ruitenberg (red.), Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice. New York, London: Routledge.pl
dc.description.referencesRuitenberg, C.W. (2017). Introduction: Retrieving and Recognizing Study. W: C.W. Ruitenberg (red.), Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice. New York, London: Routledge.pl
dc.description.referencesRuitenberg, C.W. (2017). Teaching Throught the Performance od Ftudy: The Maître à Étudier. W: C.W. Ruitenberg (red.), Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice. New York, London: Routledge.pl
dc.description.referencesSzwabowski, O. (2015). Agambenowska szczelina edukacyjna. [Recenzja Lewis, T.E. (2013). On Study: Giorgio Agamben and Educational Potentiality. New York: Routlege]. Pedagogika Szkoły Wyższej, 1, 121–134.pl
dc.description.issue2(8)-
dc.description.firstpage138pl
dc.description.lastpage144pl
dc.identifier.citation2Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PANpl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2017, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_2_2017_O_Szwabowski_Przemyslec_studiowanie.pdf125,02 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons