Wyszukaj
Dodaj filtr:
Uzyj filtrów aby zagęścić wyszukiwanie.
Rezultaty 1-6 z 6 (Czas wyszukiwania: 0.003 sekund).
- poprzedni
- 1
- następny
Odsłon pozycji:
Data wydania | Tytuł | Autor(rzy) | Promotor | Redaktor(rzy) |
---|---|---|---|---|
2016 | Od zajęć tradycyjnych do MOOCów – role nauczyciela języków obcych | Mokwa-Tarnowska, Iwona | - | - |
2016 | Updating the school: neurodidactics in foreign language teaching | Botwina, Renata; Saniewska, Marta | - | - |
2017 | Use of the first language in the EFL classroom as viewed by English philology students | Lewicka-Mroczek, Ewa; Wajda, Edyta | - | - |
2021 | Юмор как способ мотивации в процессе изучения иностранного языка | Самусенко, Оксана | - | - |
2021 | Formuły rutynowe i ich dydaktyzacja w podręcznikach do nauki języka niemieckiego jako języka obcego w gospodarce i biznesie | Lisiecka-Czop, Magdalena | - | - |
2023 | Rozwój kompetencji interkulturowych na przykładzie podręcznika do nauki języka włoskiego Campionato d’italiano. Nowe tendencje w praktyce glottodydaktycznej? | Ozimska, Joanna | - | - |
Odkryj
Temat
Posiada pliki pozycji
- 6 true