Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/10235
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Szwabowski, Oskar | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T07:30:35Z | - |
dc.date.available | 2021-02-24T07:30:35Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 1(13), s. 125-129 | pl |
dc.identifier.issn | 2353-7914 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/10235 | - |
dc.description.abstract | Recenzja książki Zofii Okraj poświęcona dydaktyce akademickiej. Autorka zajmuje się twórczością w nauczaniu akademickim, podając przykłady działań osób wychodzących poza schematy. | pl |
dc.description.abstract | Review of a book by Zofia Okraj devoted to academic didactics. The author deals with creativity in academic teaching, giving examples of activities of people who go beyond the limits | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | - |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | dydaktyka akademicka | pl |
dc.subject | twórczość | pl |
dc.subject | academic didactics | pl |
dc.subject | creativity | pl |
dc.title | Poza dominującym szablonem w dydaktyce akademickiej? Recenzja książki Zofii Okraj, Bez szablonu. Twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich, Difin: Warszawa 2019, ss. 552 | pl |
dc.title.alternative | Beyond the dominant template in academic teaching? Review of the book Bez szablonu. Twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich by Zofia Okraj, Difin: Warszawa 2019, pp. 552 | pl |
dc.type | Other | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/parezja.2020.13.11 | - |
dc.description.Email | o.szwabowski@gmail.com | pl |
dc.description.Affiliation | Uniwersytet Szczeciński | pl |
dc.description.references | Cleaver, H. (2011). Praca w szkole i walka przeciwko pracy w szkole. Przegląd Anarchistyczny, 13. | pl |
dc.description.references | Kowzan, P., Zielińska, M., Kleina-Gwizdała, A., Prusinowska, M. (2015). „Nie zostaje mi czasu na pracę naukową”. Warunki pracy osób ze stopniem doktora, zatrudnionych na polskich uczelniach. Raport NOU. Gdańsk–Bydgoszcz–Warszawa: Nowe Otwarcie Uniwersytetu. | pl |
dc.description.references | Marks, K., Engels, F. (1960), Dzieła. T. 1. Warszawa: Książka i Wiedza. | pl |
dc.description.references | Okraj, Z. (2019), Bez szablonu. Twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich. Warszawa: Difin. | pl |
dc.description.references | Pauluk, D. (2016), Ukryte programy uniwersyteckiej edukacji i ich rezultaty. Doświadczenia studentów pedagogiki. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. | pl |
dc.description.references | Szwabowski, O. (2014). Uniwersytet – fabryka – maszyna. Warszawa: Książka i Prasa. | pl |
dc.description.references | Szwabowski, O. (2019). Nekrofilna produkcja akademicka i pieśni partyzantów. Wrocław: Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego. | pl |
dc.description.issue | 1(13) | pl |
dc.description.firstpage | 125 | pl |
dc.description.lastpage | 129 | pl |
dc.identifier.citation2 | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 1 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_1_2020_O_Szwabowski_Poza_dominujacym_szablonem_w_dydaktyce_akademickiej.pdf | 111,96 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL