REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/10235
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzwabowski, Oskar-
dc.date.accessioned2021-02-24T07:30:35Z-
dc.date.available2021-02-24T07:30:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationParezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 1(13), s. 125-129pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/10235-
dc.description.abstractRecenzja książki Zofii Okraj poświęcona dydaktyce akademickiej. Autorka zajmuje się twórczością w nauczaniu akademickim, podając przykłady działań osób wychodzących poza schematy.pl
dc.description.abstractReview of a book by Zofia Okraj devoted to academic didactics. The author deals with creativity in academic teaching, giving examples of activities of people who go beyond the limitspl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska-
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectdydaktyka akademickapl
dc.subjecttwórczośćpl
dc.subjectacademic didacticspl
dc.subjectcreativitypl
dc.titlePoza dominującym szablonem w dydaktyce akademickiej? Recenzja książki Zofii Okraj, Bez szablonu. Twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich, Difin: Warszawa 2019, ss. 552pl
dc.title.alternativeBeyond the dominant template in academic teaching? Review of the book Bez szablonu. Twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich by Zofia Okraj, Difin: Warszawa 2019, pp. 552pl
dc.typeOtherpl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2020.13.11-
dc.description.Emailo.szwabowski@gmail.compl
dc.description.AffiliationUniwersytet Szczecińskipl
dc.description.referencesCleaver, H. (2011). Praca w szkole i walka przeciwko pracy w szkole. Przegląd Anarchistyczny, 13.pl
dc.description.referencesKowzan, P., Zielińska, M., Kleina-Gwizdała, A., Prusinowska, M. (2015). „Nie zostaje mi czasu na pracę naukową”. Warunki pracy osób ze stopniem doktora, zatrudnionych na polskich uczelniach. Raport NOU. Gdańsk–Bydgoszcz–Warszawa: Nowe Otwarcie Uniwersytetu.pl
dc.description.referencesMarks, K., Engels, F. (1960), Dzieła. T. 1. Warszawa: Książka i Wiedza.pl
dc.description.referencesOkraj, Z. (2019), Bez szablonu. Twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich. Warszawa: Difin.pl
dc.description.referencesPauluk, D. (2016), Ukryte programy uniwersyteckiej edukacji i ich rezultaty. Doświadczenia studentów pedagogiki. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.pl
dc.description.referencesSzwabowski, O. (2014). Uniwersytet – fabryka – maszyna. Warszawa: Książka i Prasa.pl
dc.description.referencesSzwabowski, O. (2019). Nekrofilna produkcja akademicka i pieśni partyzantów. Wrocław: Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego.pl
dc.description.issue1(13)pl
dc.description.firstpage125pl
dc.description.lastpage129pl
dc.identifier.citation2Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PANpl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 1

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_1_2020_O_Szwabowski_Poza_dominujacym_szablonem_w_dydaktyce_akademickiej.pdf111,96 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons