Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/781
Tytuł: | Teoretyczny status edukacji międzykulturowej |
Inne tytuły: | Theoretical status of intercultural education |
Autorzy: | Błeszyńska, Krystyna M. |
Słowa kluczowe: | edukacja międzykulturowa edukacja wielokulturowa edukacja globalna edukacja europejska edukacja regionalna wychowanie dla pokoju |
Data wydania: | 2011 |
Data dodania: | 4-mar-2014 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Pogranicze. Studia Społeczne, T. 17, cz. 1, 2011, s. 39-53 |
Abstrakt: | The presented text considers a theoretical status of Intercultural Education, areas of its interests and studies as well as theoretical perspectives, basic categories and notions highlighting the interdisciplinary nature of Intercultural Education, its location within Studies on Education, and courses and determinants of its development in particular regions of the world. The undertaken analysis aims also to explain and discuss relations of Intercultural Education with other areas of educational studies such as European Education, Regional Education, Global Education and Education for Peace. |
Afiliacja: | Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/781 |
DOI: | 10.15290/pss.2011.17.01.04 |
ISSN: | 1230-2392 |
Typ Dokumentu: | Article |
Występuje w kolekcji(ach): | Pogranicze. Studia Społeczne, 2011, tom XVII cz. 1 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Pogranicze_17.1_Bleszynska.pdf | 219,23 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)