REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/781
Tytuł: Teoretyczny status edukacji międzykulturowej
Inne tytuły: Theoretical status of intercultural education
Autorzy: Błeszyńska, Krystyna M.
Słowa kluczowe: edukacja międzykulturowa
edukacja wielokulturowa
edukacja globalna
edukacja europejska
edukacja regionalna
wychowanie dla pokoju
Data wydania: 2011
Data dodania: 4-mar-2014
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Pogranicze. Studia Społeczne, T. 17, cz. 1, 2011, s. 39-53
Abstrakt: The presented text considers a theoretical status of Intercultural Education, areas of its interests and studies as well as theoretical perspectives, basic categories and notions highlighting the interdisciplinary nature of Intercultural Education, its location within Studies on Education, and courses and determinants of its development in particular regions of the world. The undertaken analysis aims also to explain and discuss relations of Intercultural Education with other areas of educational studies such as European Education, Regional Education, Global Education and Education for Peace.
Afiliacja: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
URI: http://hdl.handle.net/11320/781
DOI: 10.15290/pss.2011.17.01.04
ISSN: 1230-2392
Typ Dokumentu: Article
Występuje w kolekcji(ach):Pogranicze. Studia Społeczne, 2011, tom XVII cz. 1

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Pogranicze_17.1_Bleszynska.pdf219,23 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)