REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/4790
Tytuł: Instrumenty pracy w glottodydaktyce
Inne tytuły: On the Instruments of Work of a FL Teacher
Autorzy: Polok, Krzysztof
Słowa kluczowe: glottodydaktyka
system nauczyciel-uczeń
języki obce
glotto-didactics
T-L syndrome
foreign languages
Data wydania: 2016
Data dodania: 1-gru-2016
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Linguodidactica, tom XX, 2016, s. 267-285
Abstrakt: Artykuł odnosi się do szeregu kwestii dotyczących sposobów przekazu wiadomości językowych w zakresie języka obcego przy wykorzystaniu szeregu instrumentów, które oferuje nauczycielowi języka glottodydaktyka. Artykuł wskazuje bardziej szczegółowo na dwa główne instrumenty glottodydaktyczne, jakimi są psycholingwistyka i dydaktyka, ale w oddali widać wyraźnie szereg instrumentów pozostałych, takich jak glottofilozofia, kultura języka czy semantyka.
The paper discusses a number of issues relating to the transference of language-orientated L2 issues with the help of a number of instruments that are offered by glotto-didactics to any L2 teacher. More importantly, the paper looks at the two glotto-didactic instruments, i.e. psycholinguistics and didactics, not forgetting about such instruments – appearing in distanced twilight - as glotto-philosophy, language culture, or semantics, that are also being mentioned in the paper.
Afiliacja: Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Katedra Anglistyki
E-mail: swortran@interia.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/4790
DOI: 10.15290/lingdid.2016.20.19
ISSN: 1731-6332
Typ Dokumentu: Article
Występuje w kolekcji(ach):Linguodidactica, 2016, tom XX

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Linguodidactica_20_K.Polok_Instrumenty_pracy_w_glottodydaktyce.pdf455,95 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)