Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/4790
Tytuł: | Instrumenty pracy w glottodydaktyce |
Inne tytuły: | On the Instruments of Work of a FL Teacher |
Autorzy: | Polok, Krzysztof |
Słowa kluczowe: | glottodydaktyka system nauczyciel-uczeń języki obce glotto-didactics T-L syndrome foreign languages |
Data wydania: | 2016 |
Data dodania: | 1-gru-2016 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Linguodidactica, T. 20, 2016, s. 267-285 |
Abstrakt: | Artykuł odnosi się do szeregu kwestii dotyczących sposobów przekazu wiadomości językowych w zakresie języka obcego przy wykorzystaniu szeregu instrumentów, które oferuje nauczycielowi języka glottodydaktyka. Artykuł wskazuje bardziej szczegółowo na dwa główne instrumenty glottodydaktyczne, jakimi są psycholingwistyka i dydaktyka, ale w oddali widać wyraźnie szereg instrumentów pozostałych, takich jak glottofilozofia, kultura języka czy semantyka. The paper discusses a number of issues relating to the transference of language-orientated L2 issues with the help of a number of instruments that are offered by glotto-didactics to any L2 teacher. More importantly, the paper looks at the two glotto-didactic instruments, i.e. psycholinguistics and didactics, not forgetting about such instruments – appearing in distanced twilight - as glotto-philosophy, language culture, or semantics, that are also being mentioned in the paper. |
Afiliacja: | Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Katedra Anglistyki |
E-mail: | swortran@interia.pl |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/4790 |
DOI: | 10.15290/lingdid.2016.20.19 |
ISSN: | 1731-6332 |
Typ Dokumentu: | Article |
Występuje w kolekcji(ach): | Linguodidactica, 2016, tom XX |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Linguodidactica_20_K.Polok_Instrumenty_pracy_w_glottodydaktyce.pdf | 455,95 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)