REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/18135
Tytuł: Generacja antropocenu. Co pedagogika i edukacja może/powinna/musi robić, by nie zostawiać świata takim, jakim jest? Stan rzeczy i wizja przyszłości
Autorzy: Szorc, Katarzyna
Data wydania: 2024
Data dodania: 27-mar-2025
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2024, nr 1(21), s. 5-9
Afiliacja: Uniwersytet w Białymstoku
E-mail: k.szorc@uwb.edu.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/18135
DOI: 10.15290/parezja.2024.21.01
ISSN: 2353-7914
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0002-8911-6979
Typ Dokumentu: Article
metadata.dc.rights.uri: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode
Właściciel praw: Attribution-ShareAlike 4.0 International
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (WNoE)
Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2024, nr 1

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_1_2024_K_Szorc_Generacja_antropocenu_Co_pedagogika_i_edukacja_moze.pdf105,64 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons