Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
                
    
    http://hdl.handle.net/11320/18135Pełny rekord metadanych
| Pole DC | Wartość | Język | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Szorc, Katarzyna | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-03-27T11:01:50Z | - | 
| dc.date.available | 2025-03-27T11:01:50Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | - | 
| dc.identifier.citation | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2024, nr 1(21), s. 5-9 | pl | 
| dc.identifier.issn | 2353-7914 | - | 
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/18135 | - | 
| dc.language.iso | pl | pl | 
| dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl | 
| dc.rights | CC BY-SA 4.0 Attribution-ShareAlike 4.0 International | pl | 
| dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode | pl | 
| dc.title | Generacja antropocenu. Co pedagogika i edukacja może/powinna/musi robić, by nie zostawiać świata takim, jakim jest? Stan rzeczy i wizja przyszłości | pl | 
| dc.type | Article | pl | 
| dc.rights.holder | Attribution-ShareAlike 4.0 International | pl | 
| dc.identifier.doi | 10.15290/parezja.2024.21.01 | - | 
| dc.description.Email | k.szorc@uwb.edu.pl | pl | 
| dc.description.Affiliation | Uniwersytet w Białymstoku | pl | 
| dc.description.issue | 1(21) | pl | 
| dc.description.firstpage | 5 | pl | 
| dc.description.lastpage | 9 | pl | 
| dc.identifier.citation2 | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN | pl | 
| dc.identifier.orcid | 0000-0002-8911-6979 | - | 
| Występuje w kolekcji(ach): | Artykuły naukowe (WNoE) Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2024, nr 1  | |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Parezja_1_2024_K_Szorc_Generacja_antropocenu_Co_pedagogika_i_edukacja_moze.pdf | 105,64 kB | Adobe PDF | Otwórz | 
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL
    
    
