Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/18135| Tytuł: | Generacja antropocenu. Co pedagogika i edukacja może/powinna/musi robić, by nie zostawiać świata takim, jakim jest? Stan rzeczy i wizja przyszłości |
| Autorzy: | Szorc, Katarzyna |
| Data wydania: | 2024 |
| Data dodania: | 27-mar-2025 |
| Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
| Źródło: | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2024, nr 1(21), s. 5-9 |
| Afiliacja: | Uniwersytet w Białymstoku |
| E-mail: | k.szorc@uwb.edu.pl |
| URI: | http://hdl.handle.net/11320/18135 |
| DOI: | 10.15290/parezja.2024.21.01 |
| ISSN: | 2353-7914 |
| metadata.dc.identifier.orcid: | 0000-0002-8911-6979 |
| Typ Dokumentu: | Article |
| metadata.dc.rights.uri: | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode |
| Właściciel praw: | Attribution-ShareAlike 4.0 International |
| Występuje w kolekcji(ach): | Artykuły naukowe (WNoE) Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2024, nr 1 |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Parezja_1_2024_K_Szorc_Generacja_antropocenu_Co_pedagogika_i_edukacja_moze.pdf | 105,64 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL
