REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/14917
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPorębska, Małgorzata-
dc.contributor.authorKorzeniecka-Bondar, Alicja-
dc.date.accessioned2023-04-20T10:33:17Z-
dc.date.available2023-04-20T10:33:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationParezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 1(17), s. 5-10pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/14917-
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/-
dc.titleSensy bycia pedagogiempl
dc.typeOtherpl
dc.rights.holderUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polskapl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2022.17.01-
dc.description.EmailMałgorzata Porębska: malgorzata.porebska@student.ignatianum.edu.plpl
dc.description.EmailAlicja Korzeniecka-Bondar: alibon@uwb.edu.plpl
dc.description.AffiliationMałgorzata Porębska - Akademia Ignatianum w Krakowiepl
dc.description.AffiliationAlicja Korzeniecka-Bondar - Uniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesArcher, M.S. (2013). Człowieczeństwo: problem sprawstwa. Przeł. A. Dziuban. Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos.pl
dc.description.referencesBauman, Z. (1999). Florian Znaniecki nasz współczesny. W: A. Hałas (red.), Teoria socjologiczna Floriana Znanieckiego a wyzwania XXI wieku. Lublin: Towarzystwo Naukowe KUL.pl
dc.description.referencesCierzniewska, R., Gackowska, M., Lewicka, M. (2017). Młodzież o sobie i codzienności szkolnej. Obok dyskursu jakości. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.pl
dc.description.referencesFrankl, V.E. (2009). Człowiek w poszukiwaniu sensu. Przeł. A. Wolnicka. Warszawa: Wydawnictwo Czarna Owca.pl
dc.description.referencesFrankl, V.E. (2010). Wola sensu. Założenia i zastosowanie logoterapii. Przeł. A. Wolnicka. Warszawa: Wydawnictwo Czarna Owca.pl
dc.description.referencesPopielski, K. (1994). Noetyczny wymiar osobowości. Psychologiczna analiza poczucia sensu życia. Lublin: Redakcja Wydawnictw KUL.pl
dc.description.issue1(17)pl
dc.description.firstpage5pl
dc.description.lastpage10pl
dc.identifier.citation2Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PANpl
dc.identifier.orcid0000-0003-3648-4599-
dc.identifier.orcid0000-0003-1145-2996-
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 1
Varia (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_1_2022_M_Porebska_A_Korzeniecka_Bondar_Sensy_bycia_pedagogiem.pdf107,87 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons