Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/14917
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Porębska, Małgorzata | - |
dc.contributor.author | Korzeniecka-Bondar, Alicja | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-20T10:33:17Z | - |
dc.date.available | 2023-04-20T10:33:17Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 1(17), s. 5-10 | pl |
dc.identifier.issn | 2353-7914 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/14917 | - |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | - |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | - |
dc.title | Sensy bycia pedagogiem | pl |
dc.type | Other | pl |
dc.rights.holder | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/parezja.2022.17.01 | - |
dc.description.Email | Małgorzata Porębska: malgorzata.porebska@student.ignatianum.edu.pl | pl |
dc.description.Email | Alicja Korzeniecka-Bondar: alibon@uwb.edu.pl | pl |
dc.description.Affiliation | Małgorzata Porębska - Akademia Ignatianum w Krakowie | pl |
dc.description.Affiliation | Alicja Korzeniecka-Bondar - Uniwersytet w Białymstoku | pl |
dc.description.references | Archer, M.S. (2013). Człowieczeństwo: problem sprawstwa. Przeł. A. Dziuban. Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos. | pl |
dc.description.references | Bauman, Z. (1999). Florian Znaniecki nasz współczesny. W: A. Hałas (red.), Teoria socjologiczna Floriana Znanieckiego a wyzwania XXI wieku. Lublin: Towarzystwo Naukowe KUL. | pl |
dc.description.references | Cierzniewska, R., Gackowska, M., Lewicka, M. (2017). Młodzież o sobie i codzienności szkolnej. Obok dyskursu jakości. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. | pl |
dc.description.references | Frankl, V.E. (2009). Człowiek w poszukiwaniu sensu. Przeł. A. Wolnicka. Warszawa: Wydawnictwo Czarna Owca. | pl |
dc.description.references | Frankl, V.E. (2010). Wola sensu. Założenia i zastosowanie logoterapii. Przeł. A. Wolnicka. Warszawa: Wydawnictwo Czarna Owca. | pl |
dc.description.references | Popielski, K. (1994). Noetyczny wymiar osobowości. Psychologiczna analiza poczucia sensu życia. Lublin: Redakcja Wydawnictw KUL. | pl |
dc.description.issue | 1(17) | pl |
dc.description.firstpage | 5 | pl |
dc.description.lastpage | 10 | pl |
dc.identifier.citation2 | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN | pl |
dc.identifier.orcid | 0000-0003-3648-4599 | - |
dc.identifier.orcid | 0000-0003-1145-2996 | - |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2022, nr 1 Varia (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_1_2022_M_Porebska_A_Korzeniecka_Bondar_Sensy_bycia_pedagogiem.pdf | 107,87 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL