Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/11266
Tytuł: | Edukacja w perspektywie inkontrologii. Spotkanie jako kategoria pedagogiczna |
Inne tytuły: | Education in the perspective of „incontrology”. Meeting as a pedagogical category |
Autorzy: | Czerwiński, Kazimierz |
Data wydania: | 2021 |
Data dodania: | 9-lip-2021 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Edukacja w przestrzeni społecznej - paradygmaty zmian, redakcja naukowa Anna Karpińska, Katarzyna Borawska-Kalbarczyk, Alina Szwarc, Białystok 2021, s. 189-204 |
Seria: | Edukacja w Dialogu i Perspektywie; |
Abstrakt: | The article presents the possibilities of analysing communication processes occurring in education from the perspective of „incontrology”, i.e. the theory of meetings. The concepts of Andrzej Nowicki and Jerzy Bukowski, as well as other thinkers, regarding the essence of the meeting were presented. Then, the possibilities and conditions of educational meetings were analysed, especially in informal education. |
Nota biograficzna: | Kazimierz Czerwiński – dr, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/11266 |
DOI: | 10.15290/ewpspz.2021.12 |
ISBN: | 978-83-7431-660-6 |
metadata.dc.identifier.orcid: | 0000-0002-0486-4370 |
Typ Dokumentu: | Book chapter |
Właściciel praw: | © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2021; |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
K_Czerwinski_Edukacja_w_perspektywie_inkontrologii.pdf | 1,48 MB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)