REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/11266
Tytuł: Edukacja w perspektywie inkontrologii. Spotkanie jako kategoria pedagogiczna
Inne tytuły: Education in the perspective of „incontrology”. Meeting as a pedagogical category
Autorzy: Czerwiński, Kazimierz
Data wydania: 2021
Data dodania: 9-lip-2021
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Edukacja w przestrzeni społecznej - paradygmaty zmian, redakcja naukowa Anna Karpińska, Katarzyna Borawska-Kalbarczyk, Alina Szwarc, Białystok 2021, s. 189-204
Seria: Edukacja w Dialogu i Perspektywie;
Abstrakt: The article presents the possibilities of analysing communication processes occurring in education from the perspective of „incontrology”, i.e. the theory of meetings. The concepts of Andrzej Nowicki and Jerzy Bukowski, as well as other thinkers, regarding the essence of the meeting were presented. Then, the possibilities and conditions of educational meetings were analysed, especially in informal education.
Nota biograficzna: Kazimierz Czerwiński – dr, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
URI: http://hdl.handle.net/11320/11266
DOI: 10.15290/ewpspz.2021.12
ISBN: 978-83-7431-660-6
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0002-0486-4370
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2021;
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
K_Czerwinski_Edukacja_w_perspektywie_inkontrologii.pdf1,48 MBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)