Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/10233
Tytuł: | Integrating Blogs in Student teachers’ Practical Work |
Autorzy: | Biberman-Shalev, Liat |
Słowa kluczowe: | Blogs blogging approaches teacher education teacher educators |
Data wydania: | 2020 |
Data dodania: | 24-lut-2021 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 1(13), s. 99-108 |
Abstrakt: | A variety of technological platforms can help advance teacher education. The current review focuses on the contributions of blogs and blogging in teacher education. The introduction will begin with an explanation of the blog platform, a description of its generic characteristics, and a review of the variety of blog functions. This will be followed by a review of research from various parts of the world that examined the practical uses and the benefits of the blog in the context of teacher education. The final section will present a summary of the benefits of blogging in teacher education and some implications for teacher educators. |
Afiliacja: | Levinsky College of Education, Tel-Aviv, Israel |
E-mail: | liat.shalev@levinsky.ac.il |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/10233 |
DOI: | 10.15290/parezja.2020.13.09 |
ISSN: | 2353-7914 |
Typ Dokumentu: | Article |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2020, nr 1 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_1_2020_L_Biberman_Shalev_Integrating_Blogs.pdf | 144,52 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL