Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/10167| Tytuł: | Концептуальные основания разработки учебного пособия, ориентированного на подготовку будущего учителя иностранного языка к межкультурной коммуникации |
| Inne tytuły: | Koncepcyjne podstawy rozwoju pomocy naukowej zorientowanej na przygotowanie przyszłego nauczyciela języka obcego do komunikacji międzykulturowej Сonceptual foundations for designing a textbook focused on preparing a future foreign language teacher for intercultural communication |
| Autorzy: | Силкович, Лилия |
| Słowa kluczowe: | podręczniki do nauki w języku obcym szkolenie w zakresie komunikacji międzykulturowej zasady projektowania pomocy dydaktycznych podejścia metodologiczne foreign language textbooks teaching intercultural communication principles for designing textbooks methodological approaches |
| Data wydania: | 2020 |
| Data dodania: | 28-sty-2021 |
| Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
| Źródło: | Linguodidactica, T. 24, 2020, s. 255-264 |
| Abstrakt: | Artykuł daje wgląd w kilka podstawowych wskazówek koncepcyjnych dotyczących tego, jak zaprojektować uniwersytecki podręcznik do języków obcych jako narzędzie rozwijania kompetencji międzykulturowej komunikacji uczniów. Zdefiniowano podstawowe podejścia metodologiczne i zasady ich tworzenia. Ponadto zaprezentowano nowatorski podręcznik ukierunkowany na przygotowanie przyszłego nauczyciela języków obcych do komunikacji międzykulturowej, zaprojektowany zgodnie z opisanymi wymaganiami. The article gives an insight into some basic conceptual guidelines on how to design a university foreign language textbook as a tool for developing students’ intercultural communicative competence. The fundamental methodological approaches and principles for creating it are defined. In addition, an innovative textbook focused on preparing a future foreign language teacher for intercultural communication, designed in accordance with the described requirements, is presented |
| Afiliacja: | Минский государственный лингвистический университет, Кафедра лингводидактики и методики обучения иностранным языкам |
| E-mail: | silkovichl@mail.ru |
| URI: | http://hdl.handle.net/11320/10167 |
| DOI: | 10.15290/lingdid.2020.24.18 |
| ISSN: | 1731-6332 |
| metadata.dc.identifier.orcid: | 0000-0001-6788-0733 |
| Typ Dokumentu: | Article |
| Właściciel praw: | © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2020; |
| Występuje w kolekcji(ach): | Linguodidactica, 2020, tom XXIV |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Linguodidactica_24_L_Silkovic_Konceptualʹnye_osnovania_razrabotki_ucebnogo_posobia.pdf | 169,19 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)
