Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/10167
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Силкович, Лилия | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-28T07:08:18Z | - |
dc.date.available | 2021-01-28T07:08:18Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Linguodidactica, T. 24, 2020, s. 255-264 | pl |
dc.identifier.issn | 1731-6332 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/10167 | - |
dc.description.abstract | Artykuł daje wgląd w kilka podstawowych wskazówek koncepcyjnych dotyczących tego, jak zaprojektować uniwersytecki podręcznik do języków obcych jako narzędzie rozwijania kompetencji międzykulturowej komunikacji uczniów. Zdefiniowano podstawowe podejścia metodologiczne i zasady ich tworzenia. Ponadto zaprezentowano nowatorski podręcznik ukierunkowany na przygotowanie przyszłego nauczyciela języków obcych do komunikacji międzykulturowej, zaprojektowany zgodnie z opisanymi wymaganiami. | pl |
dc.description.abstract | The article gives an insight into some basic conceptual guidelines on how to design a university foreign language textbook as a tool for developing students’ intercultural communicative competence. The fundamental methodological approaches and principles for creating it are defined. In addition, an innovative textbook focused on preparing a future foreign language teacher for intercultural communication, designed in accordance with the described requirements, is presented | pl |
dc.language.iso | ru | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | podręczniki do nauki w języku obcym | pl |
dc.subject | szkolenie w zakresie komunikacji międzykulturowej | pl |
dc.subject | zasady projektowania pomocy dydaktycznych | pl |
dc.subject | podejścia metodologiczne | pl |
dc.subject | foreign language textbooks | pl |
dc.subject | teaching intercultural communication | pl |
dc.subject | principles for designing textbooks | pl |
dc.subject | methodological approaches | pl |
dc.title | Концептуальные основания разработки учебного пособия, ориентированного на подготовку будущего учителя иностранного языка к межкультурной коммуникации | pl |
dc.title.alternative | Koncepcyjne podstawy rozwoju pomocy naukowej zorientowanej na przygotowanie przyszłego nauczyciela języka obcego do komunikacji międzykulturowej | pl |
dc.title.alternative | Сonceptual foundations for designing a textbook focused on preparing a future foreign language teacher for intercultural communication | pl |
dc.type | Article | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2020; | - |
dc.identifier.doi | 10.15290/lingdid.2020.24.18 | - |
dc.description.Email | silkovichl@mail.ru | pl |
dc.description.Affiliation | Минский государственный лингвистический университет, Кафедра лингводидактики и методики обучения иностранным языкам | pl |
dc.description.references | Azimov E.G., Shchukin A.N., Novyj slovar` metodicheskix terminov i ponyatij (teoriya i praktika obucheniya yazykam), Moskva 2009. | pl |
dc.description.references | Gudykunst W.B., Towards a Theory of Effective Interpersonal and Intergroup Communication, „International and Intercultural Communication Annual” 1993, vol. 17, pp. 33–71. | pl |
dc.description.references | Passov E.I., Kommunikativnaya metodika obucheniya inoyazychnomu govoreniyu, Moskva 1985. | pl |
dc.description.references | Safonova V.V., Silkovich L.A., Exploring the World of Intercultural Communication and Co-operation, Moskva 2019. | pl |
dc.description.volume | 24 | pl |
dc.description.firstpage | 255 | pl |
dc.description.lastpage | 264 | pl |
dc.identifier.citation2 | Linguodidactica | pl |
dc.identifier.orcid | 0000-0001-6788-0733 | - |
Występuje w kolekcji(ach): | Linguodidactica, 2020, tom XXIV |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Linguodidactica_24_L_Silkovic_Konceptualʹnye_osnovania_razrabotki_ucebnogo_posobia.pdf | 169,19 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)