REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/9768
Tytuł: Stylizacja jako jeden z wykładników perswazji w reklamie
Inne tytuły: Stylization as one of the exponents of persuasion in advertising
Autorzy: Wieluniecka, Aleksandra
Data wydania: 2011
Data dodania: 16-lis-2020
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Odmiany stylowe polszczyzny dawniej i dziś, pod red. Urszuli Sokólskiej, Białystok 2011, s. 377-386
Konferencja: Konferencja "Odmiany stylowe polszczyzny – dawniej i dziś", Białystok–Supraśl, 24-26 maja 2010
Abstrakt: The paper is devoted to the persuasive function of stylization in advertising texts. The subject of the analysis embraces a specific type of the press advertising – the advertisements put up in the so-called special supplements to magazines. The illustrative material comes from the weekly “Wprost” from 2008–2010. The research covers the distinction and description of different types of stylization appearing in the collected material, as well as a detailed analysis of selected advertising texts in reference to stylization efforts and their role in shaping persuasiveness.
Afiliacja: Uniwersytet Szczeciński
URI: http://hdl.handle.net/11320/9768
ISBN: 978-83-7431-288-2
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2011;
Występuje w kolekcji(ach):Konferencja "Odmiany stylowe polszczyzny – dawniej i dziś", 24-26 maja 2010
Książki / Rozdziały (WUwB)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Wieluniecka_Stylizacja_jako_jeden_z_wykładnikow_perswazji_w_reklamie.pdf91,73 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)