REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/9768
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWieluniecka, Aleksandra-
dc.date.accessioned2020-11-16T09:32:43Z-
dc.date.available2020-11-16T09:32:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationOdmiany stylowe polszczyzny dawniej i dziś, pod red. Urszuli Sokólskiej, Białystok 2011, s. 377-386pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-288-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/9768-
dc.description.abstractThe paper is devoted to the persuasive function of stylization in advertising texts. The subject of the analysis embraces a specific type of the press advertising – the advertisements put up in the so-called special supplements to magazines. The illustrative material comes from the weekly “Wprost” from 2008–2010. The research covers the distinction and description of different types of stylization appearing in the collected material, as well as a detailed analysis of selected advertising texts in reference to stylization efforts and their role in shaping persuasiveness.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleStylizacja jako jeden z wykładników perswazji w reklamiepl
dc.title.alternativeStylization as one of the exponents of persuasion in advertisingpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2011;-
dc.description.AffiliationUniwersytet Szczecińskipl
dc.description.referencesDubisz S., 1996, O stylizacji językowej, [w:] Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego. Język Artystyczny, Katowice, s. 11–22.pl
dc.description.referencesLewiński, P., 1999, Retoryka reklamy, Wrocław.pl
dc.description.referencesSzczęsna E., 2003, Poetyka reklamy, Warszawa.pl
dc.description.referencesWilkoń A., 1984, Problemy stylizacji językowej w literaturze, „Przegląd Humanistyczny” nr 3, s. 11–27.pl
dc.description.referencesZdunkiewicz-Jedynak D., 2008, Wykłady ze stylistyki, Warszawa.pl
dc.description.firstpage377pl
dc.description.lastpage386pl
dc.identifier.citation2Odmiany stylowe polszczyzny dawniej i dziś, pod red. Urszuli Sokólskiejpl
dc.conferenceKonferencja "Odmiany stylowe polszczyzny – dawniej i dziś", Białystok–Supraśl, 24-26 maja 2010pl
Występuje w kolekcji(ach):Konferencja "Odmiany stylowe polszczyzny – dawniej i dziś", 24-26 maja 2010
Książki / Rozdziały (WUwB)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Wieluniecka_Stylizacja_jako_jeden_z_wykładnikow_perswazji_w_reklamie.pdf91,73 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)