REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/9726
Tytuł: Historia i definicja terminu personal branding. Zarys problematyki
Inne tytuły: Definition and History of the Term Personal Branding. Outline of the Problem
Autorzy: Strawińska, Anetta Bogusława
Słowa kluczowe: sociolect
globalisation
variability in modern Polish
socjolekt
globalizacja
odmiany współczesnej polszczyzny
Data wydania: 2017
Data dodania: 9-lis-2020
Wydawca: Wydawnictwo Prymat, Wydział Filologiczny Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Socjolekt - idiolekt - idiostyl: historia i współczesność, pod redakcją Urszuli Sokólskiej, Białystok 2017, s. 365-386
Konferencja: Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Socjolekt - idiolekt - idiostyl. Historia i współczesność", 27-29 czerwca 2016
Abstrakt: The main object of interest for the article is the professional term personal branding, which can be explicated by invoking such specialised terms as: personal brand. Designing one’s own personal brand is a lengthy process, which requires first of all that one formulates one’s ambitions and forms a vision of them and secondly, that one sets out the basic assumptions of the personal brand, such as mission and values (SWOT). The further stages involve defining objectives (SMARTER); 4. defining competence necessary for achieving success (USP; pol. UCO); 5. designing a strategy and action plan in the form of a mantra brand and a personal logo.
Afiliacja: Uniwersytet w Białymstoku
URI: http://hdl.handle.net/11320/9726
ISBN: 978-83-7657-202-4
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2017;
Występuje w kolekcji(ach):Materiały konferencyjne (WFil)
Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Socjolekt - idiolekt - idiostyl. Historia i współczesność", 27-29 czerwca 2016

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_B_Strawinska_Historia_i_definicja_terminu_personal_branding.pdf565,6 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycje w RUB są chronione prawem autorskim, z zastrzeżeniem wszelkich praw, chyba że zaznaczono inaczej.