Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/9380
Tytuł: | Dziecko w świecie gier komputerowych – możliwości i zagrożenia |
Inne tytuły: | Kid in the world of video games – possibilities and threats |
Autorzy: | Kacprzyk, Adrianna |
Słowa kluczowe: | gry komputerowe dzieci edukacja video games children education |
Data wydania: | 2019 |
Data dodania: | 16-wrz-2020 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2019, nr 2(12), s. 122-134 |
Abstrakt: | Świat gier komputerowych stanowi istotny, z punktu widzenia praktyki pedagogicznej, składnik młodzieżowej kultury. Gry dydaktyczne wykorzystywane w procesie edukacji stwarzają liczne możliwości stymulowania rozwoju intelektualnego i emocjonalnego. Gry komercyjne często są nośnikami treści mogących zaburzać prawidłowy rozwój psychoemocjonalny i socjalizację, a także sprzyjać uzależnieniu. From the pedagogical perspective, the world of video games constitues one of the essential components of youth culture. Educational video games provide wide variety of possibilities to stimulate intellectual and emotional development, while commercial games frequently convey contents with potential to disturb socialization and psychoemotional growth, as well as support addiction. |
Afiliacja: | Uniwersytet w Białymstoku |
E-mail: | ada48@onet.eu |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/9380 |
DOI: | 10.15290/parezja.2019.12.01 |
ISSN: | 2353-7914 |
Typ Dokumentu: | Article |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ |
Występuje w kolekcji(ach): | Artykuły naukowe (WNoE) Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2019, nr 2 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_2_2019_A_Kacprzyk_Dziecko_w_swiecie_gier_komputerowych.pdf | 177,63 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL