REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/9380
Tytuł: Dziecko w świecie gier komputerowych – możliwości i zagrożenia
Inne tytuły: Kid in the world of video games – possibilities and threats
Autorzy: Kacprzyk, Adrianna
Słowa kluczowe: gry komputerowe
dzieci
edukacja
video games
children
education
Data wydania: 2019
Data dodania: 16-wrz-2020
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2019, nr 2(12), s. 122-134
Abstrakt: Świat gier komputerowych stanowi istotny, z punktu widzenia praktyki pedagogicznej, składnik młodzieżowej kultury. Gry dydaktyczne wykorzystywane w procesie edukacji stwarzają liczne możliwości stymulowania rozwoju intelektualnego i emocjonalnego. Gry komercyjne często są nośnikami treści mogących zaburzać prawidłowy rozwój psychoemocjonalny i socjalizację, a także sprzyjać uzależnieniu.
From the pedagogical perspective, the world of video games constitues one of the essential components of youth culture. Educational video games provide wide variety of possibilities to stimulate intellectual and emotional development, while commercial games frequently convey contents with potential to disturb socialization and psychoemotional growth, as well as support addiction.
Afiliacja: Uniwersytet w Białymstoku
E-mail: ada48@onet.eu
URI: http://hdl.handle.net/11320/9380
DOI: 10.15290/parezja.2019.12.01
ISSN: 2353-7914
Typ Dokumentu: Article
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (WNoE)
Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2019, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_2_2019_A_Kacprzyk_Dziecko_w_swiecie_gier_komputerowych.pdf177,63 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons