REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/9093
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorГец, Марина Геннадьевна-
dc.date.accessioned2020-05-14T06:54:33Z-
dc.date.available2020-05-14T06:54:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationLinguodidactica, T. 23, 2019, s. 89-96pl
dc.identifier.issn1731-6332-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/9093-
dc.description.abstractAutorka omawia historię i etapy rozwoju idei edukacji profilowanej na przykładzie kształcenia językowego na Białorusi. Analizie poddano procedurę tworzenia klas profilowanych w ogólnokształcących szkołach średnich, w tym w gimnazjach i liceach. Przykłady współczesnego profilowanego nauczania języków obcych ilustrują potrzebę nadania profilowaniu statusu innowacyjnego i nieodwracalnego procesu.pl
dc.description.abstractThe author looks at the stages of subject oriented instruction development in the context of language and linguistic education. The debatable issues of subject oriented classes curricula and university specialty programmes are raised. The examples are set to confirm the necessity of making these innovative processes irreversible and sustainable.pl
dc.language.isorupl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectkształcenie językowepl
dc.subjectnauczanie profilowanepl
dc.subjectzajęcia fakultatywnepl
dc.subjectklastrypl
dc.subjectpodejście oparte na kompetencjachpl
dc.subjectlanguage educationpl
dc.subjectsubject oriented instructionpl
dc.subjectclusterspl
dc.subjectelective coursespl
dc.subjectcompetence approachpl
dc.titleРазвитие основ допрофильной подготовки и профильного обучения на примере языкового образованияpl
dc.title.alternativeSzkoły i nauczanie profilowane na przykładzie kształcenia językowego – założenia przygotowawczepl
dc.title.alternativeDevelopment of preliminary field oriented basics and subject oriented instruction by means of foreign language teaching examplepl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/lingdid.2019.23.06-
dc.description.Emailmgg@tut.bypl
dc.description.AffiliationМинский государственный лингвистический университет, Кафедра лингводидактики и методики обучения иностранным языкамpl
dc.description.referencesElectronnaya platforma k fakultativnomu kursu po angliiskomu yazyku, «Kommunikativnaya grammatika», [online], https://sites.google.com/site/learnenglishmyenglishlab/home, [dostęp: 08.10.2018].pl
dc.description.referencesPedagogicheskiye klastery v Belarusi, [online], http://mir.pravo.by/library/news/different/ped-klastery/, [dostęp: 09.10.2018].pl
dc.description.referencesNormativno-metodicheskoie obespecheniye profilnogo obucheniya, [online], http://adu.by/?p=5150, [dostęp: 02.10.2018].pl
dc.description.referencesZhelezko B.A., Kobzev V.G., Siniavskaya O.A., Dualnoye obrazovaniye i IT predprinimatelstvo kak factory innovazionnogo razvitiya obrazovaniya v oblasti informacionnyh tehnologiy, [online], http://www.miu.by/userfiles/file/News/1-2018/Zhelezko-2017.pdf, [dostęp: 28.12.2018].pl
dc.description.referencesNormativnaya baza organizacii obucheniya inostrannym yazykam, [online], http://adu.by/ru/homepage/prof-oby-1/inostrannyj-yazyk.html, [dostęp: 01.10.2018].pl
dc.description.referencesElectronnye sredstva obucheniya po angliiskomu yazyku (profilnyeklassy), [online], http://www.adu.by/ru/uchitelyu/sovremennye-sredstva-obucheniya-i-ikt-v-obrazovanii.html, [dostęp: 08.10.2018].pl
dc.description.referencesAvtorskiye kursy I.V. Zubrilinoy, [online], http://e-vedy.adu.by/course/index.php?categoryid=67, [dostęp: 04.10.2018].pl
dc.description.volume23-
dc.description.firstpage89pl
dc.description.lastpage96pl
dc.identifier.citation2Linguodidacticapl
dc.identifier.orcid0000-0002-3939-0494-
Występuje w kolekcji(ach):Linguodidactica, 2019, tom XXIII

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)