Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/8224
Tytuł: | Recenzja „Rocznika Pedagogicznego”, t. 41, pod redakcją Marii Dudzikowej |
Inne tytuły: | “Pedagogical Yearbook” review, vol. 41 ed. by Maria Dudzikowa |
Autorzy: | Wiśniewska-Kin, Monika |
Słowa kluczowe: | pedagogika „Rocznik Pedagogiczny” wyzwolenie kultura edukacji pedagogy “Pedagogical Yearbook” liberation culture of education |
Data wydania: | 2018 |
Data dodania: | 29-sie-2019 |
Wydawca: | Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2018, nr 2(10), s. 133-140 |
Abstrakt: | Tekst jest prezentacją jednego z tomów „Rocznika Pedagogicznego”, czasopisma naukowego mającego duże znaczenie w ukazywaniu aktualnych problemów pedagogicznych. The text is a presentation of one of the volumes of “Pedagogical Yearbook”, a scientific journal that is significant in showing current pedagogical problems. |
Afiliacja: | Uniwersytet Łódzki |
E-mail: | monika.kin@uni.lodz.pl |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/8224 |
DOI: | 10.15290/parezja.2018.10.13 |
ISSN: | 2353-7914 |
Typ Dokumentu: | Article |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2018, nr 2 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Parezja_2_2018_M_Wisniewska-Kin_Recenzja_Rocznika_Pedagogicznego_t_41.pdf | 123,35 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL