REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/8224
Tytuł: Recenzja „Rocznika Pedagogicznego”, t. 41, pod redakcją Marii Dudzikowej
Inne tytuły: “Pedagogical Yearbook” review, vol. 41 ed. by Maria Dudzikowa
Autorzy: Wiśniewska-Kin, Monika
Słowa kluczowe: pedagogika
„Rocznik Pedagogiczny”
wyzwolenie
kultura edukacji
pedagogy
“Pedagogical Yearbook”
liberation
culture of education
Data wydania: 2018
Data dodania: 29-sie-2019
Wydawca: Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2018, nr 2(10), s. 133-140
Abstrakt: Tekst jest prezentacją jednego z tomów „Rocznika Pedagogicznego”, czasopisma naukowego mającego duże znaczenie w ukazywaniu aktualnych problemów pedagogicznych.
The text is a presentation of one of the volumes of “Pedagogical Yearbook”, a scientific journal that is significant in showing current pedagogical problems.
Afiliacja: Uniwersytet Łódzki
E-mail: monika.kin@uni.lodz.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/8224
DOI: 10.15290/parezja.2018.10.13
ISSN: 2353-7914
Typ Dokumentu: Article
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2018, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_2_2018_M_Wisniewska-Kin_Recenzja_Rocznika_Pedagogicznego_t_41.pdf123,35 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons