REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/8224
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWiśniewska-Kin, Monika-
dc.date.accessioned2019-08-29T06:25:25Z-
dc.date.available2019-08-29T06:25:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationParezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2018, nr 2(10), s. 133-140pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/8224-
dc.description.abstractTekst jest prezentacją jednego z tomów „Rocznika Pedagogicznego”, czasopisma naukowego mającego duże znaczenie w ukazywaniu aktualnych problemów pedagogicznych.pl
dc.description.abstractThe text is a presentation of one of the volumes of “Pedagogical Yearbook”, a scientific journal that is significant in showing current pedagogical problems.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectpedagogikapl
dc.subject„Rocznik Pedagogiczny”pl
dc.subjectwyzwoleniepl
dc.subjectkultura edukacjipl
dc.subjectpedagogypl
dc.subject“Pedagogical Yearbook”pl
dc.subjectliberationpl
dc.subjectculture of educationpl
dc.titleRecenzja „Rocznika Pedagogicznego”, t. 41, pod redakcją Marii Dudzikowejpl
dc.title.alternative“Pedagogical Yearbook” review, vol. 41 ed. by Maria Dudzikowapl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2018.10.13-
dc.description.Emailmonika.kin@uni.lodz.plpl
dc.description.AffiliationUniwersytet Łódzkipl
dc.description.issue2(10)-
dc.description.firstpage133pl
dc.description.lastpage140pl
dc.identifier.citation2Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PANpl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2018, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Parezja_2_2018_M_Wisniewska-Kin_Recenzja_Rocznika_Pedagogicznego_t_41.pdf123,35 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons