REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/7975
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRyczkowski, Andrzej-
dc.date.accessioned2019-06-12T11:51:33Z-
dc.date.available2019-06-12T11:51:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationPogranicze. Studia Społeczne, T. 34, 2018, s. 223-234pl
dc.identifier.issn1230-2392-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/7975-
dc.description.abstractSince the appearance of radio reportage in Poland, it has been evolving to this day. Along with its evolution, new divisions and definitions have developed. There is no one simple and consistent definition of radio reportage, as it is a specific king of work that exists between literature and fact. The article is an attempt to organise the main concepts of the radio reportage in Poland, and to present its specificity, as compared with other media, genres and practices.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjecticonospherepl
dc.subjectimagemakingpl
dc.subjectphonospherepl
dc.subjectradiopl
dc.subjectreportagepl
dc.titleSztukmistrzowie dźwięku – obrazowanie świata w reportażach radiowychpl
dc.title.alternativeMasters of Sound – Representations of the World in Radio Reportagespl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/pss.2018.34.12-
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesBiałek M. (2010), Polski reportaż radiowy. Wybrane zagadnienia, Poznań, Opole.pl
dc.description.referencesGoban-Klas T. (1999), Publiczność, [w:] Encyklopedia Socjologii, M. Baltaziuk, M. Kotowska, W. Lipnik, E. Pajeska-Kojder (red.), t. 2, Warszawa.pl
dc.description.referencesGoban-Klas T. (1978), Socjologiczna problematyka publiczności teatralnej, [w:] J. Degler (wyb. i oprac.), Wprowadzenie do nauki o teatrze, t. 3, Wrocław.pl
dc.description.referencesKlimczak K. (2011), Reportaże radiowe o krzywdzie i cierpieniu, Łódź.pl
dc.description.referencesKłoskowska A. (1980), Kultura masowa. Krytyka i obrona, Warszawa.pl
dc.description.referencesKubaczewska M., Hermanowski M. (2008), Radio – historia i współczesność, Poznań.pl
dc.description.referencesKurianiuk K., Wielka podlaska zmiana, Białystok 2016.pl
dc.description.referencesLaskowicz K. (1986), Świat za drzwiami, Początki polskiej myśli radioznawczej i praktyki środowiskowej, Poznań.pl
dc.description.referencesMarkiewicz H. (1984), Wymiary dzieła literackiego, Kraków.pl
dc.description.referencesMarkiewicz W. (2008), Radio – świat dźwięków, [w:] Z. Bauer, E. Chudziński (red.), Dziennikarstwo i świat mediów – nowa edycja, Kraków.pl
dc.description.referencesMcLeish R. (2007), Produkcja radiowa, Kraków.pl
dc.description.referencesMcLuhan M. (1975), Przekaźniki, czyli przedłużenie człowieka, [w:] idem, Wybór pism, Warszawa.pl
dc.description.referencesMcQuail D. (2008) Teoria komunikowania masowego, Warszawa.pl
dc.description.referencesPleszkun-Olejniczakowa E. (2004), O reportażu radiowym, [w:] Reportaż w dwudziestoleciu międzywojennym, Lublin.pl
dc.description.referencesŚlusarski W. (1986), Polski reportaż radiowy, Kraków.pl
dc.description.referencesTarde G. (1904), Opinia i tłum, Warszawa.pl
dc.description.referencesWańkowicz M. (1972), Karafka la Fontaine’a, t. 1, Kraków.pl
dc.description.referencesWolny-Zmorzyński K. (2004), Reportaż – jak go napisać?, Warszawa.pl
dc.description.volume34-
dc.description.firstpage223pl
dc.description.lastpage234pl
dc.identifier.citation2Pogranicze. Studia Społecznepl
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (WSoc)
Pogranicze. Studia Społeczne, 2018, tom XXXIV

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Pogranicze_34_2018_A_Ryczkowski_Sztukmistrzowie_dzwieku.pdf111,05 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)