REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/7107
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBrzozowski, Przemysław-
dc.contributor.authorGąsowski, Mateusz-
dc.contributor.authorŁukaszewicz, Maciej-
dc.contributor.authorTrochimowicz, Michalina-
dc.date.accessioned2018-10-30T07:53:19Z-
dc.date.available2018-10-30T07:53:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.isbn978–83–65696–06–9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/7107-
dc.description.abstractMonografia jest w pierwszej kolejności próbą opowiedzenia jak jakość kształcenia i wszystko co się na nią składa, widziana jest z perspektywy studentów. To również przedstawienie w najprostszej formie najważniejszych praw i obowiązków studenta. W pierwszych trzech rozdziałach wyjaśniliśmy podstawowe zagadnienia, które trapią studentów na początku, a także w trakcie ich przygody z uczelnią wyższą. Często, aby poznać kryteria przyznawania stypendium, złożenia wniosku o egzamin komisyjny i wiele innych rzeczy, student musiał szukać regulaminów, a następnie w te regulaminy bardzo mocno się zagłębiać. Teraz wszystkie najważniejsze informacje znajdziecie właśnie w tej książce. Przy każdym zagadnieniu staraliśmy się w prosty, ale wyczerpujący sposób przedstawić podstawowe zagadnienia uregulowane w Regulaminie Studiów Uniwersytetu w Białymstoku. Druga część naszej publikacji to przedstawione w bardzo klarowny sposób wyniki ankiety dotyczącej opinii studentów na temat jakości kształcenia na naszym Uniwersytecie. Badanie zostało przeprowadzone na grupie pięciuset dziewięćdziesięciu osób studiujących na trzydziestu trzech kierunkach, zarówno stacjonarnych, jak i niestacjonarnych, na każdym z dziewięciu Wydziałów. To kompleksowe badanie pokazujące co na naszym Uniwersytecie funkcjonuje dobrze, a co wymaga jeszcze znacznej poprawy. Badaliśmy praktycznie wszystko, od funkcjonalności wydziałowych parkingów i stron internetowych, dostępności prowadzących w czasie dyżurów i warunków przeprowadzania egzaminów, po działanie wydziałowych bibliotek. Nie pominęliśmy żadnej kwestii, która wpływa na jakość kształcenia. Przygotowując tę publikację, jednym z naszych celów było to, aby trafiła ona do jak najszerszego grona ludzi związanych z Uniwersytetem w Białymstoku - do władz rektorskich, dziekańskich, grona nauczycieli akademickich, wybitnych naukowców, pracowników administracyjnych, członków Samorządu Studenckiego i wszystkich ludzi, którym dobro naszego Uniwersytetu leży na sercu. Pragniemy, aby ta publikacja pomogła nam wszystkim z jeszcze większym entuzjazmem i zapałem do ciężkiej pracy wejść w kolejne dziesięciolecie istnienia Uczelni i zwrócić uwagę na wiele aspektów, które wymagają znacznej poprawy.pl
dc.description.sponsorshipPublikacja została wydana przez wydawnictwo Temida 2, przy współpracy i wsparciu finansowym Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTemida 2pl
dc.subjectjakość kształceniapl
dc.subjectUniwersytet w Białymstokupl
dc.subjectParlament Studencki UwBpl
dc.subjectprawo szkolnictwa wyższegopl
dc.titleJakość kształcenia na Uniwersytecie w Białymstoku - aspekty prawne i socjologicznepl
dc.typeBookpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (Temida2)
Książki/Rozdziały (WP)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wersja elektroniczna.pdf855,21 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)