REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/7071
Tytuł: Barczewska, Shala, Conceptualizing Evolution Education. A Corpus-Based Analysis of US Press Discourse. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2017, 400 pp., ISBN-13: 978-1-4438-4314-0, ISBN-10: 1-4438-4314-8. Hardback £74.99.
Autorzy: Karczewski, Daniel
Wajda, Edyta
Data wydania: 2017
Data dodania: 5-paź-2018
Wydawca: The University of Bialystok
Źródło: Crossroads. A Journal of English Studies 17 (2/2017), pp. 91-96
Afiliacja: Daniel Karczewski - Department of Modern Languages, University of Białystok, Poland
Edyta Wajda - Department of Modern Languages, University of Białystok, Poland
Opis: Book Review
URI: http://hdl.handle.net/11320/7071
DOI: 10.15290/cr.2017.17.2.06
e-ISSN: 2300-6250
Typ Dokumentu: Other
Występuje w kolekcji(ach):Crossroads. A Journal of English Studies, 2017, Issue 17
Varia (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Crossroads_17_2017_Book_Review_by_Daniel_Karczewski_and_Edyta_Wajda.pdf128,29 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)